×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معارفه بخشدار جدید لاریجان آمل

با حضورمسئولین شهری، روح الله صابری به عنوان بخشدار جدید بخش لاریجان معرفی شد.

کرات آملی/سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در مراسم معارفه بخشدار جدید لاریجان با اشاره به اینکه از ابتدای ورودم به آمل، لاریجان یک مگاپروژه برای مدیریت شهرستان دیده شده است، تصریح کرد: این بخش شناسنامه آمل به شمار می رود و به واسطه بزرگانی که به حوزه علم و دانش و سیاست ایران تحویل داده است، شناسنامه کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه در توسعه لاریجان به تبع شهرستان آمل نیز این نگاه وجود دارد، تصریح کرد: در این بخش به دنبال توسعه روستاهای الگو هستیم و توسعه حول محور روستاها شکل می گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه در این منطقه باید حوزه هایی که استعدادهای شاخص و الگو دارند شکوفا شده و در سایر روستاها پیاده سازی شود، اظهارکرد: اقتصاد لاریجان ریشه در تاریخ این مرز و بوم دارد و باید از طریق توسعه اقتصادی لاریجان، نگاه به این بخش تغییر کند.

وی با تاکید بر ایجاد فضای همدلی در توسعه بخش لاریجان، با اشاره به اینکه تغییرات همیشه مثبت بوده و نگاه رو به جلو داشته است، بیان کرد: باید در توسعه اصل مهم همدلی و فضای وحدت را ایجاد کرد تا بتوان امورات را به ثمر نشاند.

حجت الاسلام شکری امام جمعه لاریجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ظرفیت های لاریجان به عنوان یکی از مناطق بزرگ استان مازندران، نیازمند توجه است، تصریح کرد: باید از توسعه شهرستان و افرادی که در این زمینه دست یاری داده اند حمایت کنیم و نباید کارشکنی ها مانع توسعه بخش شود.

وی با بیان اینکه عدم اتحاد تاکنون مانع توسعه لاریجان بوده است، افزود: باید در فضای جدید توسعه، با اتحاد در کنار مسئولان شهرستان باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.