×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دبیر ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل خبرداد؛برنامه ریزی برای  چاپ و رونمایی از حدود ۱۰۰ کتاب مربوط به حماسه مردم آمل

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن ن آمل ضمن اشاره به به اقدام‌های کارگروه پژوهش و تدوین برای برنامه ریزی و چاپ ورونمایی از حدود ۱۰۰ کتاب در موضوع‌های مختلف مربوط به این حماسه گفت: برای چاپ این تعداد کتاب با توجه به شرایط سخت اقتصادی فعلی کشور، بیش ازیک میلیاردتومان اعتبار لازم دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی؛سردار علی امانی در جمع خبرنگاران خانه مطبوعات شهرستان آمل گفت: اجرای سمفونی حماسه و مقاومت، جشنواره تئاتر حماسه ششم بهمن، همایش بین المللی طاها الگوی دختر مسلمان و همایش ملی امام و حماسه ششم بهمن چهار برنامه فرهنگی و شاخص پیشنهادی ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن شهرستان آمل بوده که با پیگیری‌های انجام شده، موارد موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تأمین منابع مالی مورد نظر قرار گرفت.

وی اعتبار پیشنهادی و مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این ۴ برنامه فرهنگی و هنری در هفته گرامیداشت ششم بهمن در سال جاری را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: کارگروه‌های مختلفی که در ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن پس از پایان برنامه‌های سال ۱۴۰۰ شکل گرفته هرکدام به صورت مجزا و سازمان دهی شده پیگیر هستند.

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن سال آمل افزود: جمع آوری اسناد و اطلاعات مربوط به ۶۸ شهید جنگل تا حماسه روز ششم بهمن، از تولد تا روز شهادت و همه رخداد‌های زندگی این شهدا به طور میانگین برای هر شهید ۵۰ تا ۲۰۰ صفحه اطلاعات پرسشنامه‌ای جمع آوری شده است.
سردار امانی از همکاری دانشگاه‌های شهرستان آمل و همچنین چاپ و آماده سازی بیش از ۳ هزار سند مربوط به این شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی این شهرستان خبر داد و هدف نهایی از این اقدام‌ها را، استفاده دانشجویان، استادان، کار‌های پژوهشی و پایان نامه‌ها در راستای ماندگاری حماسه جاویدان ششم بهمن سال ۱۳۶۰ مردم آمل برشمرد.
دبیر ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ شهرستان آمل با اشاره به تلاش‌های کارگروه‌های حماسه برای حضور در دانشگاه‌های سطح شهرستان و آموزش راویان گفت: قرار است، حداقل تا قبل از آغاز برنامه‌های مناسبتی در هفته نخست بهمن امسال، حدود ۲۰۰ راوی آموزش ببینند تا در هفته ششم بهمن با اعزام به مدارس سطح شهرستان آمل و در قالب “هر کلاس یک روای برای دانش آموزان” برنامه فرهنگی اجرا شود.
سردار امانی، از تلاش‌های کارگروه کودک و نوجوانان بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن با دبیران آموزش و پرورش شهرستان آمل و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان برای تهیه حداقل دو انیمیشن وکتاب ویژه کودکان و نوجوانان مرتبط با حماسه مردمی ششم بهمن آمل خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.