×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار آمل خبرداد؛قطع مقطعی برق واحدهای صنعتی شهرستان به منظور کاهش قطعی های تابستان

فرماندار آمل با بیان اینکه یک پنجم برق مصرفی مازندران در شهرستان آمل انجام می‌شود، گفت: برق واحدهای صنعتی برای مدیریت مصرف خانگی و کاهش قطعی‌های تابستان در این شهرستان به صورت مقطعی قطع می‌شود.

کرات آملی/سید عباس حسینی با بیان اینکه برای کاهش مصرف برق در آمل برق واحدهای صنعتی شهرستان به صورت نوبتی قطع می شود، تصریح کرد: تلاش می کنیم با مدیریت هوشمندانه مصرف برق، میزان قطعی برق خانگی در ایام پیک مصرف را کاهش دهیم.

وی با قدردانی از همیاری ارزشمند واحدهای تولیدی شهرستان در کمک به کاهش مصرف، تصریح کرد: یک پنجم برق مصرفی استان مازندران در شهرستان آمل صورت می گیرد که با قطع برق واحدهای تولیدی، این میزان برای ایام پیک برنامه ریزی می شود.

حسینی با اشاره به اینکه از بانک ها و واحدهای بزرگ صنفی درخواست شده است از دستگاه ژنراتور برای تامین برق در ایام اضطراری استفاده کنند، عنوان کرد: تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی، واحدهای صنفی پرمصرف و نیز واحدهای تجاری درایام تابستان به منظور تامین برق شهروندان، مدیریت منابع انر‍ژی را در دستور کار قرار دهند.

وی از برنامه ریزی و تولید محتوای رسانه ای برای کاهش مصرف برق در شهرستان خبرداد و گفت: تلاش می کنیم با مدیریت مصرف توسط نهادها و شهروندان، قطعی برق درایام پیک بار مصرف به حداقل میزان ممکن برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.