×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قلع وقمع دیوارکشی های غیرمجاز در آمل

۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی شهرستان آمل تخریب شد.

کرات آملی/روابط عممی استانداری مازندران اعلام کرد:به منظور جلوگیری از تصاحب اراضی ملی و نیز حفظ اراضی با ارزش زراعی و باغی شهرستان آمل، ۵۰ مورد دیوارکشی غیر مجاز که در ۴ هزار متر مربع از زمین‌های کشاورزی انجام شده بود، قلع و قمع و به وضع سابق بازگردانده شد. ‎

این تعداد دیوارکشی غیر مجاز در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حضور دادستانی، بخشدار، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی تخریب، قلع و قمع و به وضع سابق بازگردانده شد.

حفظ کاربری اراضی کشاورزی و صیانت از منابع ملی یکی از مهمترین دغدغه‌های استان است که دررونق بخشی به تولیدات کشاورزی و حفظ اراضی ملی نیز موثراست.

در خصوص ممنوعیت ارائه هرگونه انشعاب و خدمات به ساخت و‌ساز‌های غیر مجاز اخطار‌های لازم پیشتر از سوی دستگاه‌های متولی داده شده و از مالکین نیز خواسته شد تا قبل از هرگونه خرید ملک و احداث ساختمان از امور اراضی اداره جهاد کشاورزی استعلام‌های لازم را اخذ کنند.

موارد بسیاری ازبنا‌ها و مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان از ابتدای امسال تا کنون قلع و قمع و به حالت اولیه اعاده شده که بخشی ازآن احکام به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ وبخشی نیز از احکام صادره قطعی از مراجع قضایی بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.