×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
شهردار آمل خبرداد؛طرحهای مهم شهری در سال  ۱۴۰۱ ساماندهی هسته مرکزی شهر، ورودی شهر و میدان هزار سنگر

شهردار آمل:ساماندهی هسته مرکزی شهر، ورودی شهر و میدان هزار سنگر از طرح هایی است که شهرداری در سالجاری با جدیت پیگیر آن است.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی؛علی داودی شب پنج‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: سه پروژه اصلی نیمه‌کاره هم‌اکنون در اولویت پروژه‌ها شهری قرار دارند و توجه ویژه به آنها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بلوار ولایت شمالی، تعریض خیابان امام رضا(ع) و تعریض و تکمیل بلوار شهید قاسمی از این پروژه‌ها هستند که با بهره‌برداری آنها شاهد تحول بزرگ در کاهش ترافیک و ایجاد تردد روان در مناطق مختلف شهری خواهیم بود.

داودی ادامه داد: با ۷۵۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری آمل بسته شد و شهرداری با بانکهای مختلف وارد مذاکره شده و صحبت هایی هم با برخی شرکت های وابسته به بانک‌ها انجام شد و واحد سرمایه گذاری شهرداری نیز برای تحقق بودجه مشغول است.

شهردار آمل اظهارداشت:زباله مشکلی نیست،که شهرداری به تنهایی بتواند آن را حل کند و باید در سطح ملی پیگیر باشیم و مسئولین استانی و شهرستانی درگیر زباله آمل هستند وشهر ما جزو شهرهای پایلوت ساماندهی زباله کشور است و درخصوص عمارت هم آب منطقه ای تعهدی دارد که امیدواریم عمل نماید.

وی گفت: کارخانه آسفالت شهرداری آمل به صورت مجدد احیا شد و در سال ۱۴۰۱ دیگر آسفالتی خریداری نمی کنیم بلکه خودمان تولید می نماییم که روزانه حدود ۴۰۰ تن آسفالت در کارخانه شهرداری آمل تولید می شود.

داوودی ادامه داد: کارهای خوبی در حوزه سدمعبر انجام شد و این روند ادامه خواهد داشت که نمایشگاه های اتومبیل اولویت اول، بعد سوپرمارکت ها و… قرار دارند.

وی در مورد بسته بودن پارک جنگلی هلومسر و فضاسازی‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شد، افزود: چاه تأمین آب و سیستم آبرسانی پارک جنگلی هلومسر امامزاده عبدالله دچار مشکل شده و مدت کوتاهی برای استفاده همشهریان و گردشگران تعطیل بود.

شهردار آمل با اعلام اینکه در شهر آمل واحدهای تجاری موقت نداریم و سازمان مشاغل با شناسایی آنها برخورد لازم را انجام داده است، تصریح کرد: در محدوده قانونی شهر آمل ۲۰۰ هزار متر مربع معبر خاکی داریم و انصاف نیست بر روی معابر آسفالت شده آسفالت‌ریزی جدید شود ولی در مناطق دیگر شاهد جاده‌های خاکی باشیم بنابراین در مناطق شهری لکه‌گیری آسفالت در دستور قرار دارد.

داودی با تأکید بر اینکه آسفالت‌ریزی برای ۲۰۰ هزار متر مربع نیازمند هزینه ۸۰۰ میلیارد ریالی است، بیان کرد: امیدواریم با تلاش همه مجموعه شهری تا یک سال آینده همه معابر و کوچه‎ های شهر آسفالت شود.

وی در مورد ایجاد امنیت در پارک‌های محلات، یادآور شد: نصب دوربین‌های نظارتی در تعدادی از پارک‌ها در برنامه قرار دارد همچنین برخی پارک‌ها مجهز به دوربین مدار بسته شدند و نگهبانان پارک‌ها با استفاده از بی‌سیم موارد مشکوک را گزارش می‌دهند، هم‌اکنون تعامل خوبی بین شهرداری و نیروی انتظامی برقرار بوده و موارد احتمالی پس از گزارش بلافاصله توسط پلیس گزارش می‌شود.

داودی با اشاره به مهیا شدن ۵ المان شهری در زمینه مقام والای شهدا، آرش کمانگیر و والیبال برای نصب در مکان‌های پربازدید شهر، بیان کرد: با نورپردازی‌های زیبا می‌خواهیم وضعیت زیباسازی و بصری شهر را تغییر دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.