×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گره گشایی پروژه تعریض محور هراز با اختصاص اعتبار 1500 میلیارد تومانی

استاندار مازندران ازقول مساعد معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه وشهرسازی برای تامین اعتبار 1500 میلیارد تومان برای اتمام پروژه تعریض محور خبرداد.

کرات آملی/سید محمود حسینی پور از برگزاری نشست با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تعیین و تکلیف ترافیک محور هراز در منطقه چلاو خبر داد و خاطرنشان کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی و نیرو جلسه‌ای در دفتر معاون اول رئیس جمهور تشکیل و مقرر شد برای ۲۱ کیلومتر باقی مانده این محور مواصلاتی بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز، تأمین شود.

وی اظهار کرد: برای انتقال واریانت (راه جایگزین) با توجه به اینکه در مخزن آب سد هراز قرار می‌گرفت لذا برای احداث این واریانت (راه جایگزین) و چهار خطه کردن توسط وزارت راه و شهرسازی برای ۱۱ کیلومتر هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است که مقرر شد جلسه مشترکی با وزیر راه و شهرسازی داشته باشیم و وزارت نیرو هم تخصیص اعتبارات دولتی لازم را برای تسریع در این پروژه اعمال کند.

وی گفت: از محل قرارداد دولتی با قرارگاه خاتم برای اجرای فاینانس، این پروژه می‌تواند جز پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا باشد که پیگیری‌های آن از سوی اداره کل آب منطقه‌ای در حال اجرا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.