×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شور وهیجان دانشجویان جدیدالورود دانشکده علامه حسن‌زاده آملی در روز ثبت نام

همزمان با تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی دانشگاه‌ها،آغاز ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و حرفه‌ای علامه حسن‌زاده آملی پذیرفته شده اند با رعایت شیوه نامه ها بهداشتی با جدیت در حال انجام است.

کرات آملی/کامران رحیمی مقدم اظهار کرد: تحصیل در دانشکده علامه حسن‌زاده آملی رایگان و در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به شیوه روزانه و شبانه، که در مقطع کارشناسی بصورت ناپیوسته و پیوسته می باشد، دانشجو می پذیرد.

معاون آموزشی دانشکده علامه حسن زاده آملی در ادامه تصریح کرد:این دانشکده در مقطع کاردانی رشته های مکانیک خودرو،الکترونیک عمومی،مکانیک ماشین آلات سنگین،ابزار دقیق، تعمیر و نگهداری خودرو، عمران،کامپیوتر نرم افزار،تربیت بدنی،الکتروتکنیک و در مقطع کارشناسی رشته های مهندسی تکنولوژی الکترونیک کاربردی،مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید،مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو و مهندسی معماری دانشجو دارد.

این مقام دانشگاهی در ادامه افزود: نکته قابل توجه افزایش ۳۵۰ درصدی انتخاب دانشکده فنی علامه حسن زاده آملی توسط دانشجویان برای ادامه تحصیل بود که نسبت سال تحصیلی قبل افزایش چشمگیری داشته است ضمن اینکه ۵ رشته جدید از آغاز سال تحصیلی امسال به رشته های دیگر این دانشکده اضافه شده است که این اتفاق مهم حاصل زحمات بی شائبه ریاست دانشکده و همه همکاران بود./محمد عزیزی پایگاه خبری خزر۲۴ 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.