×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی مرکز انتخاب رشته و هدایت تحصیلی رایگان در دانشگاه آزادآمل

مرکز انتخاب رشته و هدایت تحصیلی رایگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی راه اندازی شد.

کرات آملی،حامد برجسته رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی گفت: مرکز انتخاب رشته و هدایت تحصیلی در دانشکده مهارت و کار آفرینی این واحد دانشگاهی که در مرکز شهر آمل مستقر است، راه اندازی شد.

او افزود:این انشگاه در اجرای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور کاهش هزینه مشاوره تحصیلی و کمک به خانواده‌ها و دانش آموزان در انتخاب رشته و شهر مناسب، کادر مجربی از کارشناسان و اعضای هیأت علمی دانشگاه را در این مرکز مسقر کرده تا دانش آموزان با کمک متخصصان رشته‌های مختلف راه هموارتری برای تصمیم‌گیری در خصوص آینده تحصیلی خود بیابند.

برجسته گفت: اساتید هیات علمی و متخصصان رشته‌های تحصیلی و مشاوران انتخاب رشته د براساس جدول برنامه ریزی شده ر این مرکز حضور خواهند داشت تا دانش آموزان را بر اساس گرو‌های علوم انسانی، ریاضی، هنر و گروه زبان راهنمایی کنند.

او افزود: اگر دانش آموزان از متخصصان رشته‌های تحصیلی راهنمایی بگیرند، یقینا دچار اشتباه کمتری خواهند شد و انتخاب رشته مناسبی خواهند داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با بیان اینکه همه خدمات این مرکز رایگان است، گفت: مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی و انتخاب رشته واقع در خیابان طالقانی اباذر ۲۱ دانشکده مهارت و کار آفرینی در خدمت دانش آموزان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.