×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
طراحی تابلوهای هدایت مسیر ها و اماکن مهم سطح شهرآمل

جلسه کمیته تخصصی ترافیک و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر آمل با موضوع طراحی تابلوهای هدایت مسیر ها و اماکن مهم سطح شهر برگزار شد.

کرات آملی، فرشید لیتکوهی در این جلسه ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها از خدمات شبانه روزی تمامی کارکنان عرصه مدیریت شهری به ویژه پرسنل خدوم شهرداری آمل تقدیر و تشکر کرد و گفت : این جلسه با محوریت طراحی تابلوهای هدایت مسیر ها و اماکن مهم سطح شهر برگزار شده است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه به منظور بهبود منظر شهری و نوسازی المان های شهری تابلوهای هدایت مسیر و معرفی ابنیه تاریخی و اداری در معابر اصلی نصب خواهد شد افزود : مهم ترین کاربرد تابلوهای هدایت مسیر در معابر شهری، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر جهت کاهش زمان سفر و دستیابی آسان تر به مقصد است همچنین با توجه به اینکه شهر آمل دروازه ورودی استان مازندران می باشد مسافرینی که قصد عبور از شهر آمل و عزیمت به شهرهای همجوار را دارند دیگر وارد شهر نشده و بار ترافیکی داخل شهر افزایش پیدا نمی کند .

وی تصریح کرد : کلیات طرح که توسط شرکت آمایش طرح ایرانشهر ارائه شد در این جلسه مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت که در نهایت کلیات این طرح مورد تائید و موافقت قرار گرفت و مقرر شد اولویت اجرای تابلوها با مبادی ورودی اصلی شهر و محورهای اصلی شامل خیابان های مدرس، امام خمینی (ره)، طالقانی، شیخ فضل ا… نوری، طالب آملی، امام رضا (ع)، بسیج، منفرد، بهشتی، ولایت و هفده شهریور باشد .

همچنین نماینده پلیس راهور در این جلسه پیشنهاد داد در ورودی های اصلی، محدوده شهر از خیابان هراز، بابل، جاده قدیم بابل، جاده نور و محمودآباد با نصب تابلو مشخص گردد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.