×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هشدار فرماندار ویژه آمل درخصوص وضعیت شکننده شهرستان در آستانه موج چهارم کرونا

فرماندار آمل درباره وضعیت کرونایی شهرستان اظهارداشت: وضعیت پایدار متوسطی داریم، یعنی شرایط ما نسبت به گذشته بهتر شده اما بسیار نگرانیم که وارد موج چهارم شویم.

کرات آملی،علیرضا شریعت با بیان اینکه تعداد فوتی‌های کرونایی در این شهرستان متغییر است،گفت: آنچه نگران کننده است کاهش سن فوتی هاست که گاهی به زیر ۲۰ سال می‌رسد.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون در آمل کرونای انگلیسی نداشتیم، گفت: تمامی بیمارستان‌ها شهرستان آمادگی مواجهه و مقابله با این ویروس را دارند.

وی با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونایی انگلیسی در کشور، افزود: با شیوع ویروس کرونای انگلیسی در کشور اگر نتوانیم این زنجیره را قطع کنیم، این نگرانی وجود دارد که وارد یک پیک بسیار خطرناک و وحشتناک شویم، به همین دلیل باید حتما شیوه نامه‌ها را رعایت کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل
تعداد بیماران بستری کرونا در شهرستان را ۱۲۳ نفر خواند و گفت: ۱۰۳ بیمار آملی هستند و بجز بیمارستان ۱۷ شهریور، بقیه بیمارستان‌ها بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند.

شریعت با بیان محدودیت‌های سفر‌های نوروزی، افزود: قرار شده که ستاد ملی کرونا بر اساس رنگ بندی شهرستان‌ها و استان‌ها تا ۲۵ اسفند محدودیت‌ها را اعلام کنند و بر همان اساس رنگ بندی مشخص خواهد شد، ما مسافر هارا یا می پذیریم و یا خیر، در حال حاضر نارانجی هستیم و این شهرستان مسافر نمی‌پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.