×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح سردار سلیمانی با همکاری ۱۳ تیم مراقبتی و ۲۲۷ تیم حمایتی در آمل

مدیر بسیج جامعه پزشکی وسلامت آمل با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۰۸ نفر رصد و شناسایی را بر عهده دارند، گفت: ۱۳ تیم مراقبتی و ۲۲۷ تیم حمایتی در این طرح همکاری می‌کنند.

کرات آملی،اقوامی مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل از پایش بیش از ۵۰ درصد مردم شهرستان در طرح سردار سلیمانی خبر داد و گفت: ۲۳۲ هزار و ۴۰۴ نفر که ۶۸ هزار ۷۵۸ خانوار هستند در این طرح پایش شدند.

او افزود:تست کرونای بیش از ۴ هزار نفر هم مثبت اعلام شد.

اقوامی با بیان اینکه هدف جامعه بسیج جامعه پزشکی پایه کار آمدن همه مردم جامعه و در نتیجه کم شدن شدن بیماری کرونا است، افزود: با کمک مردم در امر آموزش، بهداشت و کنترل بیماری می‌توانیم از سویی به این بیماران کمک کرده و از سویی از تعدا مراجعه کنندگان به بیمارستان کم کنیم.

اقوامی گفت: در این طرح نیز هر خانواده یک سفیر سلامت دارد و هر ۴۰ خانواده یک رابطه دارند که اطلاعات کامل بیمار و مشکلات ان را مطرح می‌کنند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی وسلامت آمل با بیان اینکه یک هزار و ۹۲ خانوار نیازمند از ابتدای آذر ماه تاکنون زیر پوشش بسیج قرار گرفته اند، افزود: ۹۹۲ بسته معیشتی که هر بسته بالغ بر ۶۰۰ هزار تومان به آنان تحویل داده شد که با کمک بسیج جامعه پزشکی، خیرین و سپاه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.