×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رتبه بالا آمل درطرح پویش ورزش در منزل

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با تقدیر از سرپرست و کارشناسان حوزه ورزش همگانی اداره ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی اعلام کرد: موضوع کرونا سبب نشد که موضوع ورزش همگانی متوقف شود و در طرح پویش ورزش در منزل آمل سرآمد استان شد.

کرات آملی/جلسه کارگروه توسعه ورزش همگانی شهرستان آمل پیش از ظهر روز شنبه ۳۱ خرداد به ریاست دکتر پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل تشکیل شد.

اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در این جلسه گفت: امروزه همگان به نقش ورزش به ویژه ورزش همگانی واقفند و روزانه مقالات و مطالب مختلفی در این زمینه انتشار پیدا میکند که همین موضوع کافیست سیاست گذاران ورزشی برنامه های ویژه وخلاقانه ای در حوزه همگانی تدوین و نیز از تمامی ابزار و امکانات لازم جهت بسط و گسترش ورزش استفاده نمایند که ماحصل آن رابطه مستقیم با دو موضوع سلامت و نشاط اجتماعی خواهد بود.

متولی ورزش آمل ادامه داد: علیرغم اینکه آمل در حوزه همگانی برابر اعلام معاون محترم توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران بهترین عملکرد را در بین شهرستانهای استان داشته، اما این کافی نبوده و در این حوزه می بایست تلاش ها بیشتر شود.

وی تصریح کرد:  انتطار داریم تمامی دستگاههای همیار که به نوعی در زمینه ورزش به ویژه ورزش همگانی نقش ایفا می کنند عمیق تر وجدی تر ورود پیدا کنند تا بتوانیم شهری سالم تر همراه با شور و نشاط اجتماعی بهتری داشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد: فعالیت ها در سالجاری با قوت و شدت بیشتری برنامه ریزی و پیگیری شود و از تغییر هیات همگانی آمل خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.