×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغازتوزیع مرحله دوم کمک مومنانه سپاه آمل

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان آمل با هدف توزیع ۶ هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا عصر پنجشنبه آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه آمل در حاشیه توزیع این بسته ها درجمع خبرنگاران اظهارداشت : این رزمایش در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با شعار ” همه باید همدل و همراه باشیم” آغاز شده است و بسته های معیشتی توسط خیرین فراهم شده که توسط نواحی و پایگاه های مقاومت بسیج توزیع می شود.

مهدی فلاح با بیان اینکه مرحله دوم  توزیع بسته های معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)  از عصر امروز آغاز شد و تا فردا شب ادامه خواهد داشت ، گفت : ارزش ریالی بسته های معیشتی اهداء شده به طور میانگین حدود ۲۵۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد : در این مرحله ۶ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان میان نیازمندان و افرادی که در اثر بیماری کرونا  دچار آسیب شغلی و معیشتی شدند توزیع می شود. 

فلاح با بیان اینکه هدف گذاری شهرستان آمل برای رزمایش کمک مومنانه توزیع حدود ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی است ، توضیح داد :  بالغ بر پنج هزار بسته معیشتی نیز طی دو مرحله در شب شهادت امام علی (ع) و عید فطر توزیع خواهد شد.

پیش از این در مرحله اول این رزمایش ۶ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در شب اول ماه مبارک رمضان در شهرستان توزیع شده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.