×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تاکید رییس شورای اسلامی شهر آمل بر اتمام سریعتر پروژه احیاء بازار قدیم آمل

 رییس شورای اسلامی شهر آمل: بازار قلب اقتصاد یک شهر است و انتظار داریم پروژه احیاء بازار قدیم آمل با تکمیل سقف آن به اتمام برسد . 

خسرو ابراهیم زاده در دهمین جلسه رسمی شورا در سال جدید گفت:  انتظار داریم وقتی مکاتبه ای از سوی شورا با شهرداری صورت می گیرد اولویت و تسریع در کار باشد چون بحث تصمیم گیری های شورا مطرح می باشد .

 رییس شورای اسلامی شهر آمل به مکاتبه با شهرداری در خصوص ساختمان معروف در مرکز شهر اشاره کرد و افزود : پیرو جلسه ای که با حضور شهردار، مدیران منطقه و معاونین و اعضای شورا برگزار شد یکسری سوالاتی بوده که ارسال نمودیم و مقرر شد از سوی شهرداری پاسخ داده شود ولی تا به امروز هیچ گونه پاسخی دریافت نکردیم .

وی با بیان اینکه در خصوص برگشت به کار نیروهای حجمی شرایط سلیقه ای در شهرداری انجام می شود تصریح کرد : خواسته همه اعضای شورا این است که نیروهای حجمی به محل کار قبلی خود برگشت نمایند و انتظار داریم این نیروها حداکثر ظرف دو سه روز آینده به مجموعه خودشان برگشت داده شوند .

ابراهیم زاده ادامه داد : در بحث سرفصل عمرانی انتظار دارم خارج از هرگونه نگاه محله ای و منطقه ای اولویت هایی که تعریف کرده بودیم در دستور کار قرار گیرد و در حوزه زیباسازی اعتباراتی را برای بودجه اولیه در نظر بگیریم چرا که نگاه شهروندان به حوزه زیباسازی است و در این حوزه هم شهردار باید اولویت ها را با شوا هماهنگ کند و در کمیته ای که در حال شکل گرفتن است بتوانیم یک بودجه بسیار خوبی را در نظر بگیریم .

رییس شورای اسلامی شهر آمل خواستار افزایش بودجه پیشنهادی آسفالت از مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان شد و بیان کرد : شهرداری بایستی همزمان با چندین پیمانکار قرارداد ببندد تا فصل گرم را برای آسفالت از دست ندهیم و کلیه عملیات آسفالت تا پایان شهریور انجام شود .

ابراهیم زاده به در دستور کار بودن تکمیل و مرمت ابنیه تاریخی و قدیمی سطح شهر در سالجاری اشاره کرد و گفت : شهرداری باید در حوزه شهر هوشمند ورود پیدا کند و یک ساز و کار تخصصی داشته باشد تا بتوانیم یک شرایط خوب در حوزه رفاه شهروندی را برای شهرندان خودمان به ارمغان بیاوریم .

سید حمید هاشمی شهردار آمل نیز در این جلسه گفت : با توجه به اتفاقاتی که اخیرا رخ داده اهمیت شهر هوشمند خیلی به چشم می آید و اتوماسیون اداری و شهر هوشمند که در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ انجام می شود ارباب رجوع از سیستم اداری حذف می شود و با یک نرم افزار وارد سیستم شده، تقاضای استعلام، پروانه و پایان کار می کند و این موضوع خیلی به ما کمک می کند .

وی افزود : نکته دقیق و ظریفی که تقاضای ما است بحث دریافت وام است که در کنار بودجه ۲۰۵ میلیارد تومانی دیدیم، قطعا همه حوزه های اقتصادی در دنیا و در کشور ما دچار چالش شده اند و یکی از بحث های جبران آن دریافت وام است و مطمئنا این قول را خواهیم داد این وام فقط برای اجرای پروژههای عمرانی هزینه خواهد شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.