×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشف مواد مخدر در محور هراز

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 20 کیلو تریاک با توقیف یک دستگاه خودرو در محور هراز در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد .

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل  گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر در محور هراز دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی از کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: این ۲ سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی همچنین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان آمل به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از واحد‌های خدماتی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ آزادی از پلمب ۱۱ اغذیه فروشی و آرایشگاه مردانه به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آمل از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.