×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان آمل به اجرا در آمد.
سرهنگ نعمت الله آزادی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از کلیه واحد‌های خدماتی و عرضه دارو‌های گیاهی این شهرستان بازدید کردند.
او از پلمب ۱۶ واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۰ کیلو گرم تریاک در آمل

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، از فعالیت یک عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی، با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهم را در حین حمل مواد مخدر با خودروی شخصی در محور هراز شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهم ۳۰ کیلو گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

او افزود: متهم، پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.