×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مقابله با گسترش کرونا ویروس در دستور کار شهرداری آمل

شهردار آمل گفت: شهرداری آمل با تمام توان، فراهم کردن امکانات بهداشتی و اتخاذ برخی تصمیمات جهت پیشگیری این ویروس در کنار مردم آمل است.

سید حمید هاشمی با اشاره به اینکه در کنار هم سختی ها را پشت سر خواهیم گذاشت،ادامه داد: لازم باشد تمام پروژه های شهری را تعطیل می کنیم تا بتوانیم در کنار مردم شهرمان این بیماری را کنترل کنیم .

هاشمی با اشاره به اینکه  باید از تجمع و حضور غیر ضروری در اماکن عمومی پرهیز کرد اظهار داشت:  لازم است همه  نسبت به بهداشت فردی خود حساس تر باشیم . به توصیه های پزشکی و بهداشتی توجه ویژه کنیم تا خود و دیگران در برابر این ویروس در امان بمانیم.

شهردار آمل با تاًکید بر ضد عفونی جوی ها و اماکن عمومی به صورت روزانه ، افزود : اقداماتی نظیر ضدعفونی دستگاه های حمل و نقل عمومی ( تاکسی و اتوبوس ) ، تعطیل کردن بازار روز هفتگی وپارک ها و شستشوی مداوم سطل های زباله در دستور کار سازمان های وابسته به شهرداری آمل قرار گرفت.

همچنین وی تاکید کرد؛ نصب بنر ، چاپ بروشور اطلاع رسانی به عموم مردم و آموزش رانندگان تاکسی از دیگر اقدامات شهرداری آمل در این زمینه است.

بازدید شهردار آمل از پروژه تعریض و بازگشایی خیابان امیر 7

درعملیات تعریض و بازگشایی، پروژه امیر 7 واقع در بلوار شهید منفرد نیاکی مسیری به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع زیر سازی و آسفالت خواهد شد.

بنابراین گزارش از پروژه ی  600 متری امیر 7 تا کنون 400 متر ساماندهی نهر و بتن ریزی انجام شد.

با بهره برداری از این پروژه، بلوار شهید منفرد نیاکی به کمبرندی هزارسنگر _ محمود آباد متصل می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.