×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح اولین بازار روز محله ای شهرداری آمل

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، اولین بازار روز محله ایشهرداری آمل با حضور معاون امور عمرانی استاندار مازندران و مسئولین شهرستان و افتتاح شد.

سید حمید هاشمی شهردار آمل در مراسم اففتاح این پروژه گفت: این بازار با هدف ساماندهی بازار قدیم بلوار بنفشه و ارائه خدمت، فروش و توزیع اقلام خوراکی و مواد غذایی استاندارد به همت شورای اسلامی شهر و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل احداث و گردآوری شد؛ تا با ارائه محصولات غذایی با کیفیت و قیمت مناسب نقش قابل توجهی در کمک به سبد خرید خانوارها ایفا کند.

هاشمی با اشاره به اینکه این اولین بازار محله ای شهرداری است و بزودی شاهد افتتاح بازارهای روز دیگر در سطح محلات  شهر خواهیم بود، افزود: این بازار روز در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع، در مدت ۸ ماه احداث شد تا نیازمندی های شهروندان نظیر انواع میوه و تره بار، محصولات غذایی و پروتئینی را به شکلی متمرکز تامین نماید.

وی تعداد غرفه های این بازار روز را ۱۲۲ غرفه برشمرد و گفت: به منظور احداث و تجهیز این مجموعه مبلغ  ۳۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری هزینه شد.

مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران نیزخواستار وفاق درونی در استان مازندران برای حرکت در مسیر توسعه شد و گفت: در حال حاضر وقت آن رسیده که به جای اختلافات درونی، پشت هم بایستیم و در مسیر توسعه گام برداریم.

وی با بیان اینکه برای توسعه یک شهرستان نباید منتظر معجزه از بیرون بود گفت: شهرستان‌های مازندران دارای ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی هستند که فقط نیازمند مدیریت مناسب برای درآمدزایی و اقتصاد پایدار است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دیگر برای اشتباه و کم کاری بهانه‌ای پذیرفتنی نیست، افزود: انتظار می‌رود مدیران استان در هر سطحی از جمله شهری اقدامات جدی برای توسعه همه جانبه مازندران انجام دهند.

وی افزود: امل رتبه یک تعدادپروژه ها بر اساس اعتبار را دارد و مبلغ پروژه‌های این شهرستان بالغ بر ٤٠٠ میلیارد تومان است

لازم به ذکراست اولین بازار روز محله ای شهرداری در خیابان امام رضا(ع)، میدان شمع، بلوار بنفشه جنب سازمان مشاغل و فراورده های کشاورزی شهرداری آمل واقع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.