×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
متأثر شدن مردم آزادیخواه جهان از ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی

فرمانده سابق سپاه عاشورا گفت: خون به ناحق ریخته سردار شهید سلیمانی در ترور ناجوانمردانه نه تنها قلب میلیون‌ها ایرانی، بلکه بسیاری از مردم آزادیخواه منطقه و جهان را به درد آورد و بسیار متأثر شده بودند.

سردار غلام کریمیان در مراسم بزرگداشت مقام والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع پرشور قشرهای مختلف مردمی در حسینیه ثارالله (ع) سپاه ناحیه آمل، افزود: سردار سلیمانی در خط و تابع محض ولایت فقیه بوده و وابسته به هیچ جناح، باند و گروه سیاسی نبود و این روحیه مردم داری او باعث، علاقمندی ملت به او و در واقع سردار دل‌ها شد.

وی به شخصیت‌های وجودی و اعتقادی سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد، سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان شهید مدافع حرم بسیار به کار خود اعتقاد داشت و اهل طرح، برنامه، اندیشه و تفکر بسیار بالا بود.

سردار کریمیان ادامه داد، از صبح روز گذشته تاکنون مردم به صورت خودجوش در گوشه گوشه ایران اسلامی اقدام به برپا کردن حجله، مراسم ترحیم و عزاداری می‌کنند و تمام مردم ایران در این حادثه تروریستی آمریکایی غم‌زده و داغ‌دیده است.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی هر جا هر فردی را می‌دید یکی از التماس دعاهایش شهادت در راه خداوند بود اگر چه این دعا به‌گونه‌ای مستجاب شد که به دست بدترین و پست‌ترین افراد روی زمین ترور شده و به شهادت رسیدند.

سردار کریمیان گفت، سردار سلیمانی انسانی خدایی، مهربان، دارای روح لطیف و وارسته در نظامی‌گری بود، و بر مردم احاطه داشت و در دل پاسداران نفوذ کرده بود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس به روح بزرگ و میل بالای او به خدمت کردن به مردم اشاره کرد وگفت: شهید سلیمانی دارای بزرگی روح و تفکر بلند انقلابی و اسلامی بود، خدمتگزاری به مردم و مملکت او را خسته نمی‌کرد و در این راه شبانه‌روزی حرکت داشت.

سردار کریمیان با بیان اینکه استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل همیشه منفور، پست و رذل هستند،: پیروزی‌های پی در پی سربازان اسلام به فرماندهی سردار سلیمانی در جبهه مقاومت، لبنان و سوریه باعث خشم بیشتر مقام‌های ارشد آمریکایی شده بود.

وی ادامه داد، آمریکا و اسرائیل برای توجیه ضعف و شکست خود از جبهه مقاومت در منطقه، چاره‌ای جز ترور و از میان برداشتن مردم نام آور و سلحشورانی همچون قاسم سلیمانی را نداشتند و برای تحقق این آرزوی شوم خود که توان جنگ رودرو را نداشتند به ترور متوسل و عمل جنایتکارانه را مرتکب شدند.

وی اضافه کرد، که آمریکا و استکبار جهانی با این حرکت پست و ددمنشانه خود، بیشتر از گذشته خود را مفتضح کرده و باید بداند انتقام سختی را در پیش رو خواهند داشت.

سردارکریمیان یادآور شد، که شهید سرافراز سردار قاسم سلیمانی برای منافع ملی رفت، گفت: در حالی دفاع از کیان کشور در خارج مرزها انجام می‌شد، مردم ایران اسلامی به خوبی قدرشناسی کردند و راه وسلوک سردار دل‌ها را ادامه خواهند داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.