×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نزاع همیشگی برسر یارانه های نقدی

پرداخت یارانه های نقدی در همه احوال به زیان دولت وملت است وهیچ یک از آن ذاتا” منتفع نمی شوند :
1-بزیان دولت است زیرا این پرداختها غیر سرمایه ای است و موجب افزایش هزینه های جاری وبه تبع آن افزایش کسر بودجه وافزایش تورم وکاهش قدرت پول ملی و تحمیل گرانی برمردم وگسترش دامنه فقر وافزایش نارضایتی مردم ونعوذ بالله کاهش سرمایه اجتماعی رابدنبال خواهد داشت واعتراض ملی را به جامعه تحمیل می کند.
2’پرداخت یارانه هاموجب کاهش میل به کار و منتج آن کاهش تولیدملی وبتبع آن کاهش درآمد سرانه وگسترش دامنه فقر و افزایش آن آسیب های اجتماعی رادامن میزند .
3-پرداختهای نقدی بزیان ملت است زیرا خدمات دولتی به قیمت گرانتر از متعارف بدست مردم می رسد .
5-بزیان ملت است زیرا دائما”اداره کشور را با دعوا و مرافعه وتنش روبرو می کند .
راه حل ها :
6-اداره کشور از محل منابع عموی ومالیاتها و منابع نفتی ودیگر انفال باشد .
7- مازاد های در آمدی صرف زیر ساختها و امور عموی و توسعه بهداشت و بیمه ها ودانشگاه هاراه و راه آهن وسر مایه گذاری در شرکت‌های چند ملیتی سود ده در سطوح بین الملل شود (مثال:سوئد واخیرا” کشور همسایه ترکیه )
8-در استفاده از منابع ملی همه ملت برابرند .وهیچ تمایزی یکی بر دیگری نداردزیرا صاحبان ثروت از محل در آمد های اکتسابی مالیات‌ها ی تصاعدی طبقه ای می پردازند و دوبار جریمه نمی شوند.(هم مالیات را نمی پردازند وهم خدمات را برای تامین پرداختها ی تبلیغاتی دولتها گرانتر نمی خرند آنطوری که اکنون معمول دولتها ست 80% یارانه می گیرند و 20% جریمه آنها را می پردازند وجامعه را بدوقشر متضاد مارکسیست لنیست تقسیم می کنند.
9- تمام معلولین ومهجورین وزنان سر پرست خانوار هاوتمامی مردان و زنان بالای 60 سال از خدمات بازنشستگی وبیمه ای رایگان بر خوردار خواهند شد .
آنگاه همه باهم در کمال صلح وآرامش وبا رفاه نسبی و کشور متمول وسر مایه دار ودر تعامل با همه کشور های جهان ؛زندگی خواهند کرد واین است همان جامعه طاهره وفا ضله ای که حکما بدنبالش بوده اند و در جام جهانی صاحب احترام و کشور ما مدینه طاهره جهان که در آن اخلاق و مادیت چنان آمیخته اندکه سوئد ونروژو وسوئیس حسرت آن خورند وسلک وسیاق آن گیرند ورسند به جایی که :
بهشت آنجاست که آزاری نباشد کسی را با


27آبان 98 آمل صلواتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.