×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح طرح هادی روستایی در آمل

طرح هادی روستای کمکلا از بخش مرکزی شهرستان آمل افتتاح شد.

رییس بنیادمسکن وانقلاب اسلامی آمل، در آیین افتتاح طرح هادی درروستای کمکلا بخش مرکزی این شهرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون طرح هادی در 28 روستای شهرستان آمل افتتاح شد که تا پایان امسال نیز طرح های نیمه کاره هادی در 40 روستای دیگر تکمیل وبهره برداری خواهد شد.
سیداسماعیل علوی افزود: از مجموع اعتبار 17 میلیارد تومانی که امسال برای اجرای طرح های هادی به شهرستان آمل اختصاص داده شده، تاکنون حدود 4 میلیارد تومان جذب وهزینه شده وبقیه اعتبار نیز متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح ها پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه ازحدود 380 روستا در سطح این شهرستان، تاکنون 280 روستای بیش از 20 خانوار داراي طرح هادي شدند افزود: اکنون در حدود 200روستا این طرح درحال اجراست.
علوی با اشاره به اینکه طرح هادی روستایی شامل عملیات بهسازی معابر، زیرسازی، ‌آسفالت، ‌جدول‌گذاری،‌ سنگ‌فرش،‌ احداث بوستان و محوطه‌سازی است ،هدف از اجرای طرح را هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد زمینه برای توسعه و عمران روستاها،‌ ارائه تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان، احیای بافت‌های با ارزش روستایی، جذب گردشگران و ماندگاری مردم در روستاها عنوان کرد.

اسماعیل علوی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آمل با اشاره به افتتاح طرح هادی روستای کمکلا، گفت:۳۰۰ متر از این روستا طرح هادی انجام و حدود ۲میلیارد و۷۰۰میلیون ریال هزینه شد که ۱۱۰خانوار از این طرح بهرمند شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.