×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

به مناسبت 7 مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی، آتش نشانان نمونه آملی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری تجلیل شدند.

سرپرست شهرداری آمل پس از حضور در میان پرسنل اداری و آتش نشانان ایستگاه مرکزی ضمن تبریک روز آتش نشان و اهدای یک شاخه گل گفت: آتش نشانی شغل پر خطر و پر استرسی است که هر لحظه آن با مخاطرات فراوانی مواجه است. آتش نشانی در واقع شغل نیست بلکه عشق است .

دوست محمد کوهستانی اضافه کرد:کار در آتش نشانی بدون گذشت و ایثار ممکن نخواهد بود و زحمات آتش نشانان نیز با هیچگونه اجر و مزد مادی قابل جبران نیست.

 کوهستانی با اشاره به اینکه با مشکلات حقوقی و کمبودهای آتش نشانان بیگانه نیستیم ، خاطر نشان کرد : شهرداری آمل برای بهبود وضعیت معیشت پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در آینده برنامه هایی را در دست اقدام دارد تا بلکه قسمتی از زحمات این قشر فداکار و شجاع جبران شود .

گفتنی است ؛ در این مراسم از آتش نشانان نمونه آقایان حسینعلی متان ، مرتضی جعفری  ، میثم فهیمی ، محمد میرزاپور ، فرشاد مرادی ، عادل رمضان نسب ، صادق پورصادق ، مهدی سعیدی و سرکار خانم معصومه غدیری عمران  تجلیل و از زحمات بی شائبه همه پرسنل سازمان آتش نشانی و ایمنی تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.