×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبرداد،تخصیص اعتبار۱۷۰ میلیارد ریالی برای تکمیل وتجهیز ورزشگاه شهیدچمران آمل

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران ازتامین اعتبار مالی واختصاص حدود 170 میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه شهیدچمران آمل خبر داد.

حبیب حسین زادگان در حاشیه افتتاح پروژه ها به مناسبت هفته دولت در آمل گفت:بزرگترین پروژه ورزشی شهرستان نوشهر در هفته قبل توسط اسحاق جهانگیری افتتاح شد که هدیه مقام معظم رهبری به این شهرستان بود.

وی ادامه داد: نگاه رهبری بسیار هدفمند بوده است، در شرایطی که تهدید های اقتصادی و تهاجم فرهنگی با برنامه ریزی صورت می گیرد، پروژه های ورزشی، زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی جامعه محسوب می شود و می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تصریح کرد:با تحقق به اهدافمان سعی می کنیم کل پروژه های مازندران را امسال به اتمام برسانیم تا ضریب سرانه ورزشی به نقطه ایده آلی برسد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش هزینه  محسوب نمی شود، بلکه سرمایه گذاری واقعی است، خاطرنشان کرد: این قبیل پروژه های ورزشی، جدای از جنبه ورزش، قابلیت فرهنگی نیز دارند و مشارکت مردم منطقه در ساخت سالن های ورزشی، نقطه قابل عطفی باشد.

حسین زادگان به ظرفیت بالای مناطق روستایی در ورزش اشاره کرد و گفت: پروژه های ورزشی در روستا به دلیل قابلیت این مناطق و کشف استعداد، می تواند مدال آوران قهرمانی و ورزش همگانی را تحت تاثیر قرار دهد و شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: دولت تمام تلاش خود را می کند تا جریان خدمت رسانی به خوبی صورت گیرد و زیرساخت ها به نحوه شایسته ای انجام شود.

لازم به ذکراست به مناسبت هفته دولت، هفت سالن ورزشی به اعتبار 15 میلیارد تومان با حضور حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، عزت الله یوسفیان نماینده مردم شهرستان امل و لاریجان در مجلس اسلامی، اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان، خسرو ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی و مسئولین این شهرستان افتتاح گردید.

پروژه سالن چند منظوره مشارکتی روستایی هارون کلا با تکمیل 700 میلیون، سالن ورزشی مجتمع خورشید آسمان با چهار سالن و بهره برداری یک میلیارد و 700 میلیون تومان و سالن صخره نوردی در روستای جعفرآباد افتتاح شد.
همچنین در حاشیه این مراسم ، سالن طبقاتی میران و سالن ورزشی چند منظوره سرپوشیده در سوته کلا کلنگ زده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.