×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت تسهیلات۳۵ میلیون ریالی بیمه ای به رانندگان ناوگان حمل ونقل درون شهری آمل

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه دانا کشوراز پرداخت تسهیلات۳۵ میلیون ریالی از سوی شرکت متبوعش به رانندگان ناوگان حمل ونقل درون شهری آمل خبرداد.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه دانا کشور درآیین انعقاد تفاهم نامه میان این شرکت وشهرداری آمل گفت: براساس تفاهم نامه منعقد شده، این شرکت مکلف شده به تمامی رانندگان ناوگان حمل ونقل درون شهری درامر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه وآتش سوزی خودرو تا سقف ۳۵ میلیون ریال تسهیلات بدون ضامن و مراجعه حضوری به بانک عامل پرداخت کند.

ابراهیم کاردگر افزود: دوره بازپرداخت تسهیلات نیز ۱۲ ماهه و بدون پیش پرداخت و در راستای حمایت از رانندگان تاکسی واتوبوس های درون شهری در پی افزایش هزینه های جانبی است وبه رانندگان اتوبوس های درون شهری نیز تا سقف ۶۰ میلیون ریال تسهیلات با شرایط مشابه برای رانندگان تاکسی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه دانا کشورتصریح کرد، در شرایط کنونی بسیاری از شرکت ها ودفاتر بیمه ای، در ارائه خدمات بیمه ای به رانندگان، حداقل ۵۰ درصد کل مبلغ بیمه را دریافت وباقیمانده پوشش بیمه ای را در چند فقره چک در دوره بازپرداخت یک ساله دریافت می کنند.

کاردگرگفت:این شرکت با حذف این فرایند، وشامل حال بیمه گذاران که بخشی از سهامداران شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت نیز هستند، بدون پیش پرداخت اصل تسهیلات را بدون مراجعه حضور به بانک وارائه ضامن دریافت وکارمزدی هم در دوره بازپرداخت یکساله ارائه نخواهد شد.

همچنین نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به اینکه هر کجا از شهر که صدای خدمتی از آن شنیده می شود اعضای شورا و شهرداری حضور دارند گفت: اقدامات شهردار و سرپرست شهرداری آمل در مدت کوتاه مسئولیت خوب و قابل قبول است.

عزت الله یوسفیان ملا اضافه کرد : شهرداری بدون حاشیه و دغدغه در حال خدمات رسانی است و ذره ای تعلل ندارد .این اقدامات ارزنده جای تقدیر و تشکر دارد .

رییس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهرآمل نیز دراین نشست با تاکید براینکه ناوگان حمل ونقل عمومی مهمترین بخش حوزه شهری وارائه عملکرد وخدمات مطلوب به فعالان این بخش، رضایت خاطر شهروندان را نیز به همراه خواهد داشت، گفت: البته شورای اسلامی شهر وشهرداری آمل با توجه به نوسانات قیمت ها و وضعیت اقتصادی کشور، طرح های متعددی را درجهت تعادل بخشی نرخ کرایه های دریافتی رانندگان پیشنهاد وعملیاتی کرده است.

فرشید لیتکوهی افزود: ارائه خدمات رفاهی ومعیشی از مواردی که درخواست رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری درجهت کم کردن دغدغه های کاری آنها بوده، توسط شورای اسلامی شهر وشهرداری آمل وسازمان حمل ونقل، بار ومسافرشهرداری، قدم های عملی آن که پرداخت تسهیلات حمایتی بیمه ای برای راننده ها بوده با همکاری شرکت خدمات بیمه ای سهام عدالت برداشته شده است.

درادامه سرپرست شهرداری آمل گفت: مطابق تفاهم نامه امضا شده میان سازمان حمل و نقل بار و مسار شهرداری آمل و شرکت خدمات بیمه‌ای سهام عدالت کشور، برای نخستین بار تسهیلات بیمه ای در قالب طرح «مهر دانا» به ناوگان حمل ونقل درون شهری آمل اهدا می شود .

 علی محمد مقدس با اشاره به اینکه در این طرح حدود ۳ هزار راننده تاکسی، ون و اتوبوس درون شهری شهرستان از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد، افزود: اعطای تسهیلات بدون بهره و ضامن بانکی به منظور پوشش بیمه‌ای رانندگان با سود بانکی صفر درصد ،اقدامی مناسب در جهت توجه به این قشر خدوم و زحمت کش است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.