×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خادمیاران رضوی با انگیزه الهی وبدون چشمداشت مادی در صحنه‌های خدمت حاضر می‌شوند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هم در این همایش گفت : خادمیاران رضوی با انگیزه الهی به عنوان خادم امام مهربانی‌ها بدون چشمداشت مادی در صحنه‌های خدمت حاضر می‌شوند.

آیت الله سید عبدالرحیم توکل در اجتماع خادم یاران رضوی شهرستان آمل در مصلای قدس این شهر گفت: آستان قدس رضوی مرکز خدمت رسانی به مردم است و ظرفیت‌های حوزه فرهنگی باید به شایستگی برنامه ریزی و به کار گرفته شوند و مقوله بازی‌های سیاسی و منفعت طلبی از این بخش به دور است.

وی افزود: خادم یاران رضوی با انگیزه الهی به عنوان خادم امام مهربانی‌ها زیر سایه پرچم حضرت ثامن الحجج (ع) توفیق خدمت را افتخار بزرگی برای خود دانسته و بدون چشم‌داشت مادی در صحنه‌های خدمت به عنوان خادم یار رضوی حاضر می‌شوند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری، ادامه داد، کار ارزشمند و بزرگی با اجرای طرح خادم یاری در حمایت از محرومین و نیازمندان جامعه در همه شهرهای کشور انجام می‌گیرد و کسانی که علاقه‌مند به خادمی درگاه علی بن موسی‌الرضا (ع) هستند می‌توانند در شهر خود نیز منشأ خیر و برکت باشند.

حجت الاسلام توکل با بیان اینکه دو هدف و مأموریت عمده از سوی خادم یاران رضوی مورد انتظار است، تصریح کرد، یاد امام رضا (ع) به عنوان ولی نعمت در جمهوری اسلامی ومحبت این امام رئوف باید در دل قشرهای مختلف مردم زنده وهمواره جاری شود وهدف دوم اینکه خادم یاران به عنوان خادمان زائران امام رضا (ع) هستند واین خدمت وهمراهی در رکاب امام هشتم فرصت ارزشمندی است که نصیب افراد خاص با ویژگی‌های درونی خاص می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.