×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روابط عمومي ها بايد از شيوه سنتي خارج شده و به سمت و سوي بين المللي گام بردارد

مدير کل روابط عمومي واموربين الملل استانداري مازندران :در مدت زمان 40 سال بعد از انقلاب روابط عمومي ها نياز به تغييرات اساسي دارند و بايد از شيوه سنتي خارج شوند و به سمت و سوي بين المللي گام بردارند.

عباس مهدوي درهمايش تجليل از روابط عمومي هاي ادارات و نهادهاي شهرستان آمل به مناسبت 27 ارديبهشت روز روابط عمومي  گفت:شهرستان آمل باتوجه به اينکه يک شهر تاريخي ، فرهنگي مي باشند در زمينه صنعت يکي از قطب هاي مهم استان وحتي کشور مي باشد که اعضاي شوراي روابط عمومي بايد در زمينه معرفي کالاها و صنعت و حتي فرهنگ و آداب و سنن منطقه و شهرشان تبليغ نمايند و بحث برند شهرستان را در سايت ها و خبرگزاريها به مردم شهرها واستانهاي ديگر اقدام نمايند .

وي افزود : روابط عمومي در همايش ها بايد از محصولات شهر خودشان که توليد مي گردد استفاده نمايند و آداب تشريفات را به خوبي بايد بدانند ، ارتباطات ديپلماتيک را در نظر بگيرند و وظيفه ما مي باشد که يک دوره کلاش آموزشي بگذاريم تا دوستان استفاده کاربردي از اين کلاس ها داشته باشند و در رابطه با توسعه شهرستان  ، شوراي روابط عمومي بايد کمک کند در حال حاضر کمک کنيم تا ظرفيت ها شناخته شوند و فرصت سرمايه گذاري و نقاط قوت را شناسايي نموده و با استفاده از ظرفيت ها به کمک رونق و توليد بياييم . در ارتباط با رونق اقتصادي بايد دنبال رضايتمندي باشيم و دنيا در رابطه با بحث رضايتمندي تلاش مي کند و ما نيز بايد به اين سمت و سو حرکت کنيم .

در ادامه قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل اظهارداشت:خودباوري ـ روحيه و تلاش سه عنصر مهم است که همه روابط عمومي ها بايد براي موفقيت کاري در راستاي ارتباط با ديگران و انجام خدمات برون سازماني آنرا در دستور کار خود قرار دهند . و همچنين  در رابطه با بحث درون سازماني براي اينکه بين کارکنان اداره ـ نهاد و سازمان دوستي و وفاق را برقرار نمايد ، روابط عمومي بايد بسيار فعال عمل نمايد و با برپايي اردو براي کارکنان دستگاه ايجاد تعامل کند .

معاون سياسي واجتماعي فرمانداري آمل ضمن قدرداني از روابط عمومي فرمانداري که با برپايي جلسات شوراي روابط عمومي تعامل بين روابط عمومي هاي ادارات را در دستور کار خود قرار دادگفت: روابط عمومي ها مي توانند نقش ارزنده اي جهت انتقال اخبار و اطلاعات و برپايي مراسمات و گزارشات داشته باشند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.