×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
‍ اوقات فراغت جوانان جدی گرفته شود

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آمل در روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور اعضای ستاد و به ریاست قدرت اله ناییج نژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آمل با دستور کار اوقات فراغت جوانان برگزار شد.

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در این جلسه بابیان اینکه اوقات فراغت به زمان هایی گفته می شود که افراد کار ضروری برای انجام ندارند و معمولا در این مواقع تمایل به انجام فعالیت های فرح بخش و نشاط آور بیشتر می شود. اگر افراد برنامه ای مشخص برای گذراندن مفید اوقات فراغت خود نداشته باشند این بی برنامه گی سایر جنبه های زندگی را به طور چشمگیری تحت شعاع قرار خواهددادو فساد انگیز میشود.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آمل سپس افزود: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است و شناخت و نیازمندی ها و رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح برای اوقات فراغتی که آنها در اختیار دارند باعث می شود تا خلاقیت ، نوآوری همراه با تفکر سیال نمود خود را نشان میدهد.
پهلوان در ادامه : چنانچه امکانات برای تفریحات سالم وجود داشته باشد جوانان و نوجوانان به تفریحات ناسالم گرایش پیدا نمی کنند چرا که آسیب هایی که ممکن است از راه اوقات فراغت بی برنامه بر جامعه وارد شود برهیچ کس پوشیده نیست.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل سپس بیان کرد: اهمیت و لزوم ورود و برنامه ریزی مسئولان فرهنگی در برنامه های فراغت و شکل دادن به نحوه صحیح اوقات فراغت بسیار مهم است و از وظایف بسیار مهم دستگاههای فرهنگی بوده تا امکانات و وسایل را جهت گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را فراهم سازند.
اسماعیل پهلوان در پایان تاکید کرد: انتظار داریم تمامی دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان آمل نسبت به تدوین برنامه های اوقات فراغت اقدام و در جلسه آتی گزارش کاملی از برنامه ها و فعالیت ها انجام شده وراه کارهای اتی رو ارائه نمایند./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.