×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه های ویژه جهت پاسداشت هفته جوان در آمل

اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آمل در سال ۹۸ صبح روز چهارشنبه ۲۱ فروردین به ریاست قدرت اله نائیج نژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و اعضای ستاد با دستور کار گرامیداشت هفته جوان برگزار شد.

قدرت اله نائیج نژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان آمل با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: برنامه ها و سیاست گذاری های خوب و مناسبی در سال ۹۷ در حوزه جوانان داشتیم که جا دارد از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان به ویژه دبیر ستاد و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تقدیر نمایم که با برنامه ریزی و پیگیری مناسب توانستیم در حوزه جوانان موفق عمل نماییم.

معاون فرمانداری آمل سپس تاکید کرد: ۲۸ فروردین همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) بنام هفته جوان نامگذاری شده که نیازمند است برنامه های فاخری جهت پاسداشت هفته در شهرستان برنامه ریزی و اجرا گردد و انتظار می رود همه دستگاهها علی الخصوص اعضای ستاد حداکثر توان خویش را جهت حمایت از برنامه های گرامیداشت هفته جوان به کار بگیرند.

قدرت اله ناییج نژاد در ادامه به سخنان سخیف ترامپ اشاره کرد و افزود:سپاه متعلق به همه مردم و پاسدار نظام و انقلاب بوده که جدا از رویکرد نظامی ،در زمینه سازندگی عملکرد درخشانی داشته ونقش سپاه دربرقراری امنیت مرزها و داخل کشور برکسی پوشیده نیست و در این راه پاسداران زیادی شهید و جانباز شده و در سیل اخیر مناطق مختلف کشور حضور پررنگ سپاه در کنار سایر آحاد مردم داشتیم که به نقش بی بدیل سپاه در حوزه سازندگی اشاره دارد.
اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل گفت: در سال گذشته ۹ جلسه ستاد ساماندهی،۱۶ جلسه فرعی ،افتتاح خانه جوانان،پرداخت تسهیلات بانکی به کارآفرینان جوان و همچنین تشکیل و راه اندازی کارگروههای ۴ گانه نخبگان انجام گرفت که در نوع خودش نسبت به مدت مشابه قبل عملکرد مناسب و روبه جلوی خوبی داشتیم و این اقدامات علیرغم رشد و پیشرفت نسبت به قبل ،ناکافی بوده و در صددیم در سال جاری به صورت تخصصی و عملیاتی و کاربردی عمل نماییم.
متولی ورزش و جوانان شهرستان آمل سپس با تقدیر از اعضای ستاد در راس مهندس رسولی معاون استاندار و فرماندار شهرستان و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری که حمایت های مناسبی از برنامه های ترسیمی و تدوینی در حوزه جوانان داشته و افزود: در آینده جلسات به صورت تخصصی و در قالب کارگروه نخبگان و با محوریت خانه جوانان برگزار می گردد.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آمل در ادامه بیان کرد: دو مرحله جلسه تخصصی جهت پاسداشت هفته جوان برگزار کردیم و امیدواریم امسال برنامه های ویژه تر و با کیفیت تری نسبت به قبل در هفته جوان داشته باشیم و انتظار می رود همه دستگاهها حداکثر توان خود در جهت حمایت از برنامه های هفته جوان داشته باشند.
اسماعیل پهلوان سپس اشاره کرد بدلیل حادثه سیل اخیر کشور،محوریت برنامه های هفته جوان در راستای حمایت از سیل زدگان بوده و با هماهنگی دستگاههای متولی مراسم جشن گلریزان در زورخانه شهید جبرئیل نیاکی آمل خواهیم داشت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در ادامه از برگزاری جشن نیمه شعبان و هفته جوان توسط شهرداری آمل و با همکاری اداره ورزش و جوانان و خانه جوان شهرستان همراه با تقدیر از تعدادی از نخبگان جوان عصر روز جمعه ۳۰ فرودین در محل سالن ورزشی پیامبراعظم(ص) خبر داد و بیان کرد: در این برنامه تمام تلاش بر این است محوریت جشن توسط جوانان انجام شود وهمزمان ایستگاه جمع آوری کمک به نفع سیل زدگان برپا نماییم./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.