×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موفقیت های کشور به برکت خون شهدا است

معاون استاندار وفرماندار ويژه شهرستان آمل  با اشاره به اینکه ششم بهمن شناسنامه ملی شهرستان آمل است، اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نزدیک است و باید دانست که موفقیت های کشور به برکت خون شهدا است.

سید جعفر رسولی، فرماندار ویژه آمل در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دانشگاه فرهنگیان آمل برگزار شد با بیان اینکه بیش از 90 برنامه در هفته ششم بهمن اجرا خواهدشد، گفت: مردم همیشه در برگزاری برنامه های ششم بهمن نقش فعال و پویایی دارند
وی با اشاره به اینکه ششم بهمن شناسنامه ملی شهرستان آمل است، اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نزدیک است و باید دانست که موفقیت های کشور به برکت خون شهدا است
این مسول با بیان اینکه کمیسیون پیشگیری از طلاق را باید در آمل جدی گرفت و از اولویت های مهم فرمانداری آمل است، تاکیدکرد: باید بر کاهش آمار طلاق در آمل برنامه ریزی و تلاش کرد.
رسولی با اشاره به برگزاری نماز جماعت صبح در مساجد آمل خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ نماز در جامعه باید در دستور کار جلسه شورای فرهنگ و عمومی باشد
فرمانداری ویژه امل با بیان اینکه باید از بستر سپاه و قرارگاه مسجد استفاده کرد، ادامه داد: از ظرفیت بخشداری و دهیاری در این زمینه باید بهره برد.

سرهنگ بهروز عیسی زاده فرماندره سپاه آمل نیز با بیان اینکه میدان هفت تیر و تغییر نام آن به میدان شهدای مدافعان حرم باید به مرحله عملیاتی برسد، گفت: پیشنهاد می‌کنیم تا نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طی چهل سال انقلاب اسلامی در آمل برگزار شود.

وی با اشاره به همیاری ادارات در این زمینه گفت: در چند نقطه در سطح شهر این نمایشگاه برگزار می شود تا مردم از دستاورد‌های انقلاب آگاه شوند.

وی با اشاره به طرحی پیشنهادی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی گفت:به مناسبت چهلمین سال انقلاب در چهل محله امل طرح خدمت رسانی ادارات برگزار شود.

سرهنگ عیسی زاده ادامه داد: در این طرح ادارات مختلف به عینه با مشکلات مختلف محله اشنا و رو در رو با مردم در جهت حل مشکلاتشان قدم بر میدارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.