×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازنگری پروژه های شهری در حوزه ترافیک و حمل و نقل شهری

رئیس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل  از بازنگری پروژه های شهری در حوزه ترافیک و حمل و نقل شهری خبرداد.

فرشید لیتکوهی نماینده کمیته ترافیک و حمل و نقل شهری شورا در جلسه کمیته ترافیک و حمل و نقل شهری گفت : با توجه به عضویت اعضای متخصص و با تجربه شهر در این کمیته که پتانسیل مناسبی برای بهبود وضعیت ترافیک و حمل و نقل می باشد کلیه فعالیت ها و پروژه های شهری در حوزه ترافیک و حمل و نقل شهری بازنگری خواهد شد .

وی افزود : کلیه این فعالیت ها پس از بررسی نقاط ضعف و قوت هر پروژه در این کمیته تصمیم گیری و در جلسه رسمی شورا بررسی و تصمیم گیری نهایی می شود که پس از تائید هیئت تطبیق فرمانداری قابل اجرا خواهد بود .

رئیس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه در هر جلسه یک موضوع مطرح و جمع بندی می شود تصریح کرد : ابتدا باید بر اساس اولویت یک منطقه مشکلاتش را ببینیم و در یک محور تصمیم گیری کنیم .

لیتکوهی ادامه داد : برنامه جامع کاهش تصادفات در دستور کار کمیته ترافیک است و در ابتدا باید شرح خدماتش تهیه شود تا ببینیم نیاز به مشاور داریم یا خیر .

قاسم رسولی مقدم نماینده کمیته ترافیک و حمل و نقل شهری شورا نیز در این جلسه با بیان اینکه بررسی معضلات ترافیک و حمل و نقل عمومی خیابان شیخ فضل ا… نوری در اولویت این کمیته است اظهار داشت : در کمیته ترافیک نظرات فنی در حوزه های مختلف کاری شهرداری پس از همفکری های لازم بر اساس اولویت و نیاز به تسریع در انجام و پیشبرد امور تصمیم گیری می شود و به دنبال آن باید پس از طرح در جلسه رسمی باید توسط اعضای شورا مصوب شود که امیدوارم ضمن استفاده هدفمند از تجربه و تخصص اعضای این کمیته گام های اساسی برای ایجاد زمینه های مساعد توسعه برای تحقق حقوق شهروندی برداشته شود .

وی اذعان داشت : اگر مطالعات طرح جامع ترافیکی صورت گیرد خیلی از گره های ترافیکی و اولویت های بازگشایی معابر مشخص خواهد شد و خط مشی مشخصی به ما خواهد داد .

در ادامه این جلسه در خصوص اجرای دوربرگردان در بلوار امام علی (ع) نظرات مختلفی توسط اعضای کمیته ترافیک و حمل و نقل شهری شورا ارائه و مقرر شد در جلسه آتی اعضای این کمیته نظرات و طرح های پیشنهادی خود را در خصوص رفع موانع ترافیکی میدان فجر نیز ارائه نمایند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.