×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری ۱۴ سارق حرفه‌ای در طرح مقابله با سرقت در شهرستان آمل

۱۴ سارق حرفه‌ای با ۱۷ فقره سرقت در شهرستان آمل دستگیر شدند.

سرهنگ نعمت الله آزادی از اجرای طرح مقابله با سرقت و دستگیری 14 سارق حرفه ای با 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد  و گفت: در راستای کاهش وقوع سرقت ، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان آمل، به مرحله اجراء در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و طی عملیاتی هماهنگ با مشارکت پلیس های تخصصی ، کلانتری ها و پاسگاه های این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 14متهم به سرقت شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ آزادی، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 17 فقره انواع سرقت اعتراف و مقادیری امال مسروقه از آنان کشف شد .

وی از دستگیری معتادان متجاهر در این عملیات خبرداد و افزود : ضمن کشف مقادیری مواد مخدر از این افراد ، برای درمان به مراکز درمانی و درمانگاه ماده 16 معرفی شدند.

وی همچنین از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر درآمل خبرداد و گفت:در پی دریافت گزارش فعالیت یک باند ۳ نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل اختفاء و اعضای این باند که غیر بومی استان بوده اند را شناسائی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه اعضای باند را که شامل ۲ مرد و یک زن بوده اند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: در بازرسی دقیق از محل اختفاء متهمان ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

وی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و گفت: جرائم و آسیب‌های اجتماعی متاثر از اعتیاد از قبیل: سرقت، طلاق، افسردگی و سرخوردگی و  فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه گفت: امنیت فرآیندی است که چندین دستگاه و مردم باید در تولید آن نقش آفرینی کنند و نقش شهروندان اهمیت به سزائی دارد لذا شهروندان هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.