×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئيس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعي خبرداد؛تخصیص 29 میلیارد ریال وام جهت اشتغال به شهرستان آمل

رئيس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعي آمل از اختصاص مبلغ 29 میلیارد ریال وام جهت اشتغال به شهرستان خبرداد.

ولی اله چلابی رئيس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعي شهرستان آمل در جلسه کارگروه اشتغال اظهار داشت : فرماندار اهتمام خوبي در بحث اشتغال داشته و دارند و شهرستان آمل از نظر اشتغال عملکرد خوبي در سطح استان ارائه داده است.

اين مسئول در ادامه افزود : در بحث مشاغل خانگي اعتبارات خوبي از سوي دولت تدبير و اميد به شهرستان آمل اختصاص داده شد تا با معرفي شهروندان به بانکها با ارائه طرح و مجوزات لازم بتوانيم آمار خوبي جهت اشتغال پايدار داشته باشيم .

رئيس اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعي بيان داشت : مبلغ دو ميليارد و نهصت ميليون تومان وام جهت اشتغال به شهرستان آمل اختصاص داده شد که 70 درصد طرح پشتيبان و 30 درصد طرحهاي اشتغال را شامل مي شود و افرادي که داراي پروانه هستند و مي توانند فعاليت نمايند و بازار کارد و مواد اوليه را نيز به خوبي مهيا مي نمايند در سطح مستقل مي توانند وام دريافت نمايند و افرادي که هر نفر تا 10 نفر را تحت پوشش قرار دهند تا مبلغ يکصد ميليون تومان وام تعلق مي گيرد و دستگاههاي اجرايي بايد دقت خوبي در زمينه پرداخت وام داشته باشند تا مشکلي در زمينه پرداخت و بازپرداخت از سوي متقاضيان پيش نيايد .

رئيس اداره کار بيان کرد : بانکهاي عامل ملي ـ رفاه ـ صادرات و ملت در زمينه پرداخت وام اشتغال به متقاضيان بايد تمام تلاششان را داشته باشند و با گرفتن مدارک مورد نياز از متقاضيان و بررسي سوابق بانکي و کاري آنها دقت نظر داشته باشند .

در ادامه این جلسه فروزان رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت بیان داشت : با عنايت به اينکه سال گذشته از 720 ميليون تومان مبلغ 375 ميليون تومان به صنعت و معدن و تجارت اختصاص داده شده که اين اداره توانسته نسبت به پرداخت آن به متقاضيان دريافت وام گامي مثبت در زمينه اشتغال پايدار بردارد .

اين مسئول در ادامه افزود : اداره کارو صنعت و معدن دو دستگاه صدور مجوز وام مشاغل خانگي هستند که تا به حال به 5 پرونده ارائه شده دستور پرداخت وام صادر گرديد وباتوجه به اينکه تسهيلات ارزان قيمت که به متقاضيان تخصيص داده مي شود مردم به اين موضوع روي مي آورند واستقبال خوبي در اين زمينه انجام مي گردد که خبر خوبي در جهت رفاه حال شهروندان مي باشد .

رئيس اداره صنعت معدن و تجارت گفت : در شهرستان آمل مشکل خاصي وجود ندارد و در رابطه با سامانه کارا شهرستان آمل نمره اول را در سطح استان دارا مي باشد و در حوزه روستايي نيز گامهاي خوبي برداشته شده است که نگاه ويژه مسئولين را مي طلبد با تا همکاري هم بتوانيم اشتغال پايدار در سطح روستاها داشته باشيم تا از مهاجرت روستائيان و جوانان روستائي به شهر جلوگيري نمائيم .

همچنین سعيد ولايي معاون برنامه ريزي فرمانداري ويژه شهرستان آمل نیز گفت : شهرستان آمل در رابطه با بحث اشتغال پايدار در سطح استان رتبه خوبي دارد به دليل اينکه همه مسئولين شهرستاني در رابطه با ايجاد اشتغال و پيگيري امور مربوطه به اشتغال جوانان پيگيريهاي خوبي در اين زمينه انجام مي دهند وهمچنين با بودجه هاي خوبي که دولت تدبير واميد در زمينه اشتغال در نظر گرفته اين امر به خوبي در شهرستان آمل به ثمر نشسته است .

ولايي گفت : باتوجه به اينکه هماهنگي هاي لازم در جهت جذب اعتبارات بين بانکها و ادارات دولتي انجام شود با تصميمات لازم مي توان مشکلات پيش رو را حل نموده و متقاضيان موفق به دريافت تسهيلات مدنظر گردند . و در بحث کارا و وام هاي روستايي مشکلاتي وجود داشته که با تلاش مسئولين دستگاههاي ذيربط و بانکها همکاري خوبي با هم داشته و مشکلات پيش رو حل گرديد و پرونده هاي که به بانکها در جهت اشتغال فرستاده مي شوند بايد مورد بررسي دقيق قرار گرفته تا مشکلاتي نيز براي اشخاص و بانکها به وجود نيايد .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.