×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
استاد حوزه و دانشگاه: سرگرمی هایی که دشمنان برای نسل جوان فراهم می کنند در راستای اهداف آنها برای تضعیف دین ، اخلاق و ارزش ها است

حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه :سرگرمی هایی که دشمنان برای نسل جوان فراهم می کنند در راستای اهداف آنها برای تضعیف دین ، اخلاق و ارزش ها است و بنابراین باید همواره دارای بینش و بصیرت بود.

حجت السلام والمسلمین علیرضا پناهیان در یادواره شهید شالیکار با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی و 8 سال جنگ تحمیلی شهدا دارای احترام و جایگاه والایی هستند، گفت: ضدانقلاب هم دیگر جرات تعرض به جایگاه بلند شهید را ندارد

وی افزود: شهدا تمام هستی خود را برای دفاع از دین و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و در زمان حاضر عزت و عظمت این کشور در حدود چهار دهه گذشته با وجود توطئه های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان دلاور در هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت : شهدا مردان بزرگی بودند و باید همواره نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های آن دوران برجسته تاریج انقلاب اسلامی اقدام کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اثر تحریم های آمریکا تنها نشات گرفته از ضعف های خودمان است، عنوان کرد: جنگ بر ما تحمیل شد چون دولت لیبرال بود و فکر میکردند می شود ایران را از پای دراورد و در ان زمان رییس جمهور شخصی بود که حقوق گرفتنش از غرب سندهایش موجود است و حتی بر سر حقوق چانه می زد.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اگر بنی صدر نبود صدام هیچگاه جرات حمله به کشور را نداشت، افزود: پس از شروع جنگ و مدت کوتاهی دشمنان فهمیدند که ملت ایران با جنگ و روحیه شهادت و جهاد ساخته و روحش پرورش می یابد.
حجت السلام والمسلمین پناهیان با بیان اینکه پس از فتنه 88 تحریم ها بیشتر شد چون در داخل کشور برخی دشمن را امیدوار کردند، اظهار داشت: دشمن فکر میکند می شود با چند دروغ مردم را علیه نظام قرار داد.
وی با اشاره به اینکه سیاستمداران ما می توانستند کاری کنند که ترامپ به پای ملت ایران بیفتد وزوه بکشد، خاطرنشان کرد: تحریم های آمریکا و اثر ان از بی لیاقتی برخی مسولین است.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هرچه عربستان به یمن حمله می کند یمن قوی تر می شود، تاکیدکرد: نفس کشیدن جانباز هم دارای ثواب و خیر برای عموم مردم است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.