×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه بخش حمایتی انجمن آرین از مددجویان اولویت اصلی این انجمن است

مدیرعامل انجمن حمایت ازبیماران مبتلا به سرطان آرین آمل با اشاره به اینکه ماهانه چند هزار ویزیت در این کلینیک انجام می‌شود، اظهار کرد: تلاش‌ها بر تداوم و توسعه بخش حمایتی انجمن آرین از مددجویان است.

محسن آسوری، مدیرعامل انجمن حمایت ازبیماران مبتلا به سرطان آرین در نشست با خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری و رسانه‌ها اظهار کرد: کمک‌های زیادی در این انجمن از سوی خیران و مردم انجام شده تا برای مداوای بیماران خاص و سرطانی هزینه شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آرین آمل با اشاره به حضور یک هزار و 17 مددجو تحت پوشش آرین، عنوان کرد: برخی بیماران فوت کردند اما ارائه خدمات به خانواده‌های آنها ادامه دارد.

آسوری با بیان اینکه در آرین خدماتی ارائه می‌شود که مردم قادر به دریافت آن از سوی دولت نیستند، تاکیدکرد: 3 هزار همیار ما را در مسیر خدمت‌رسانی به یک هزار و 17 مددجو به صورت مالی و معنوی یاری میکنند.

وی با اشاره به اینکه وصل کردن همیار به مددجو از اقدامات نیک انحمن آرین است، گفت: با رعایت یک سری نکات بهداشتی و اصلاح روش تغذیه می‌توان تا حدودی از بروز سرطان جلوگیری کرد که این پیشگیری است.

مدیرعامل انجمن آرین آمل با بیان اینکه پیشگیری در اولویت امور قرار دارد، گفت: به دنبال ارائه خدماتی به مددجویان در منازل‌شان هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه افتتاح مرکز شیمی درمانی امام علی(ع) قدم بزرگی در راستای کمک به بیماران مبتلا به سرطان است، تصریح کرد: مردم به جای خرید دسته گل برای شخص متوفی می‌توانند مبلغ آن را به انجمن آرین کمک کنند تا از این طریق به این افراد و مسیر درمانشان کمک کرده باشند.

آسوری با اشاره به اینکه آمار دقیقی از تعداد بیماران مبتلا به سرطان در دست نیست، یادآور شد: شیوع ابتلا به سرطان در منطقه شمال کشور زیاد است.

وی با بیان اینکه عادات غذایی در ابتلا شدن به سرطان موثر است، ادامه داد: ژنتیک و محیط اطراف و اجتماع نیز دخیل است.

مدیرعامل انجمن آرین آمل با اشاره به در حال ساخت بودن کلینیک ویژه این شهرستان گفت: به صورت دولتی دایر می‌شوند و با تعرفه دولتی کار می‌کنند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه 3 تن برنج به انجمن آرین توسط خیرین اهدا شد، خاطرنشان کرد: این مقدار به مددجویان اهدا می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.