×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل از پرداخت 31 فقره وام اشتغال به معتادين بهبود يافته خبرداد.

قدرت ا… نائيج نژاد معاون سياسي واجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت : مواد مخدر که يکي از بلاياي خانمانسوز در عصر حاضر مي باشد و خانواده هاي بسيار زيادي در جامعه هستند که درگير اين مواد افيوني مي باشند ، لذا جهت جلوگيري از عرضه و مصرف اين بلاي خانمانسوز همه دستگاههاي ذيربط بايد وظيفه شان  را در رابطه با آن به خوبي انجام بدهند .

وی افزود : دادن مشاوره خوب به خانواده ها و همچنين تشکيل کلاسها و جلسات و سمينارهاي مختلف براي خانواده ها ، دانش آموزان و دانشجويان در رابطه با عدم مصرف مواد مخدر و جلوگيري از اشاعه آن در بين جوانان و نوجوانان بايد در دستور کار همه دستگاههاي مربوطه قرار گيرد و با فرهنگ سازي مناسب و آگاه سازي شهروندان مي توان بسياري از خطرات مصرف مواد مخدر را جلوگيري کرد .

نائيج نژاد بيان کرد : دوره هاي مراقبتي معتادين بهبود يافته در ماههاي اول بايد با نظارت بيشتر دستگاههاي اجرايي مربوطه صورت گيرد تا شخص بهبود يافته دوباره به اعتياد بر نگردد که به تعداد 31 نفر از کسانيکه بهبود يافته اند وام اشتغال پرداخت گرديد و آنها توانستند دوباره به زندگي عاديشان برگردند .

اين مسئول اظهار داشت :  آموزش کسب و کار براي معتادان بهبود يافته در دستور کار دستگاههاي ذيربط قرار گيرد تا بتوان با آموزش مناسب اشتغال زايي را در بين اين عزيزان بيش از پيش ايجاد نمود و سازمانهاي مردم نهاد با همکاري دستگاههاي ذيربط معضلات افراد بهبود يافته و معتادين را شناسايي و گزارش آن را بصورت مکتوب به فرمانداري ارسال نمايند تا نسبت به رفع مشکلات آنها تصميم گيري لازم بعمل آيد . شناسايي مکانهايي که مواد مخدر در آنجا مصرف مي گردد در دستور دستگاههاي ذيربط قرار گرفته تا بتوان با کساني که مواد مخدر مصرف مي کنند و ديگران را نيز آلوده مي نمايند برخورد جدي صورت بگيرد .  

در پايان نائيج نژاد معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه شهرستان آمل گفت : مشاوره هاي لازم از سوي دستگاههاي مربوطه براي کاهش اعتياد و اطلاع رساني به شهروندان انجام شود تا بتوان جلوي از هم گسيختگي خانواده ها را گرفت .  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.