×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار ویژه آمل خبرداد؛برخورد قانونی با احتکارکنندگان کالا در شهرستان

فرماندار ویژه امل با بیان اینکه گشت تنظیم بازار در آمل بازار و قیمت اجناس را به خوبی رصد می کند، اظهار داشت: با احتکارکنندگان کالا در آمل برخورد قانونی خواهدشد.

سیدجعفر رسولی، فرماندار ویژه امل در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه اخطاریه هواشناسی در خصوص وضعیت هوا در چند روز آینده دریافت شد، اظهار داشت: در هفته ای که گذشت بارندگی آمل به 185 میلی متر رسید که بی نظیر بود.
این مسول با بیان اینکه دوره بارندگی طولانی را در دو روز در آمل شاهد بودیم، عنوان کرد: چندین روستا شاهد قطعی برق و افتادن تیربرق و پارگی سیم برق بودیم که ماموران اداره برق در همان ساعات اولیه مشکل را حل و فصل کردند.
رسولی با اشاره به اینکه هلال احمر با حضور به موقع به خانواده های سیل زده کمک رسانی کرد، افزود: برخی منازل توسط باد شدید 90 کیلومتر بر ساعت دچار خسارت هایی شد و سقف چند منزل در شمال آمل تخریب شد که همان شب کمک رسانی صورت گرفت.
معاون استاندار مازندران با بیان اینکه اخطاریه های هواشناسی جدی گرفته شود، تاکیدکرد: مناطقی که در امل آسیب پذیر است شناسایی شود تا در صورت وقوع سیل دوباره از همان مناطق ضربه نخوریم و دوباره کاری صورت نگیرد.
رسولی خاطرنشان کرد: سرشاخه های درختان و ابرو ها در آمل مدیریت شود تا موجب خسارت نشوند.
وی با بیان اینکه چهلمین جشن پیروی انقلاب اسلامی نزدیک است، گفت: عملکرد مدیران در ان بازه زمانی به مردم اطلاع رسانی شود.
این مسول با اشاره به اینکه اتاق فکر دشمن در تلاش است تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارامد نشان دهد، افزود: از بستر فضای مجازی و اصحاب رسانه در این خصوص استفاده شود.
این مسول با اشاره به اینکه کالای اساسی و مورد نیاز مردم به وفور یافت می شودف گفت: بازاریان در آمل انصاف را رعایت می کنند و در این بین با برخی متخلفین برخورد می شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ آزادی، فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه در 9 دی با ورود اعضای شورای تامین در کمترین زمان اخلال گران را از کف خیابان ها جمع آوری و نقشه دشمنان براب شد، گفت: این همدلی موجب شد تا خسارتی به اماکن دولتی و مردم وارد نشود و از اغتشاشات جلوگیری شود.
وی با اشاره به اینکه چهارشنبه سوری آرامی در سال 96 داشتیم، اظهار داشت: 60 درصد از ورودی ها در عید نوروز به مازندران از طریق آمل بود که ماموران انتظامی به خوبی از مسافران استقبال کردند و امنیت کامل برقرار بود
این مسول با بیان اینکه آمل در بحث کشف مواد مخدر مقام برتر را در استان کسب کرد، ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی در شهرستان امل 90 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد
سرهنگ آزادی با اشاره به کشف بیش از 500 کیلوگرم موادمخدر در آمل توسط نیروی انتظامی در عملکرد سالانه تاکیدکرد: یک هزار و 200 معتاد در آمل جمع آوری شد و اعتیاد بلای خانمان سوزی است که باید همگی در مقابل ان بایستیم.
فرمانده نیروی انتظامی امل با بیان اینکه شاهد رشد 18 درصدی تخلفات در حوزه فضای مجازی بودیم، عنوان کرد: کشف تخلفات اینترنتی در آمل 22 درصد افزایش یافته است و این نشان می دهد پلیس فتا در آمل به خوبی عمل می کند.
وی با اشاره به اینکه 70 درصد سرقت ها در آمل کشف و سارق دستگیر شد، گفت: با فعال شدن سامانه کنترل ترافیکی در شهرداری آمل گره ترافیکی در آمل نداریم اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم.
سرهنگ ازادی با بیان اینکه همشهریان امل 32 هزار تماس با سامانه 110 داشتند، تاکیدکرد: 26 هزار از این تماس ها به مرحله عملیاتی شدن رسید و بدین معنی است که ماموران نیروی انتظامی در آمل 26 هزار بار بر سر صحنه ها حاضر شدند
این مسول با اشاره به کاهش مدت زمان حضور ماموران انتظامی در آمل بر سر صحنه ادامه داد: میانگین زمان حضور در صحنه 7 دقیقه بود که 5 دقیقه کاهش دادیم
وی با اشاره به کشف 100 درصدی جرایم خشن در آمل خاطرنشان کرد: جرایم خشن مثل تیراندازی قتل، عربده کشی، چاقوکشی در کمتر از چند روز کشف فرد انجام می شود.
سرهنگ آزادی با بیان اینکه کشف برخی از قتل ها و پیدا کردن قاتل در آمل به 24ساعت هم نرسید، عنوان کرد: دستگاه قضایی همکاری مناسبی در این خصوص با نیروی انتظامی دارد.

سپس سرهنگ بهروز عیسی زاده، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت آمل در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه اگر در ایام دهه 60 در مقابل نقشه های دشمن ایستادگی نمی کردیم نمی توانستیم به پیروزی برسیم، گفت: در دهه 60 تحریم ها و توطئه های دشمن وجود داشت و امروز نیز مانند همان زمان دشمن مشکلاتی را تحمیل می کند اما ملت ایران کارنامه درخشانی برای مقابله با نقشه های دشمن دارند.
وی با اشاره به اینکه دشمن هر لحظه در تمام نقاط کشور فشار وارد می کند تا بتواند نفوذ کند، تاکیدکرد: با حضور سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و اداره اطلاعات مرزهای کشور در امنیت کامل به سر می برد
این مسول با بیان اینکه عربستان صعودی برای ماموریتی کوچک 20 میلیون دلار خرج می کند، عنوان کرد: دشمنان خرج می کنند تا امنیت کشور را بر هم بزنند اما نقشه های انها براب می شود.
سرهنگ عیسی زاده با اشاره به اینکه در دریا تنها فضایی است که با امریکا مستقیم سر و کار داریم، ادامه داد: روزها و شب ها درگیری مستقیم بین امریکا و جمهوری اسلامی وجود دارد اما خلیج فارس در امنیت کامل است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت آمل با بیان اینکه در تمامی تقابل ها با دشمنان این جمهوری اسلامی و مسیر انقلاب است که برنده خواهدشد، افزود: ساخت خانه محروم و حضور بسیجیان در مناطق محروم از مهم ترین دستاورد های پیروی انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه باید سعی کنیم خدمت های ما در چند صبایی که در این مسند هستیم خالصانه باشد، افزود: حضور مسولین بر مسندهای ریاست به برکت خون شهدا و جانفشانی آنها است که باید ارمان های انها را حفظ و در جهت ان تلاش کنیم.

عباس مرزبند، رییس آموزش و پرورش شهرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه آمل در زمینه تعلیم و تربیت پرافتخار است، گفت: در یک کلاس در آمل از 38 نفر ، 29 نفر در گروه علوم پزشکی در دانشگاه های معتبر کشور قبول شدند.
وی با اشاره به اینکه 85 دانش آموز در آمل حائز رتبه های زیر 2 هزار در کنکور سراسری شدند، عنوان کرد: این اتفاق مهم نتیجه تلاش معلمانی است که با جان و دل برای دانش اموزان تلاش می کنند.
این مسول با بیان اینکه برای معلمان پایه های ابتدایی کلاس های توانمندسازی برگزار کردیم، ادامه داد: کلاس ضمن خدمت که امری مهم برای معلمان است در آمل برگزار شد.
مرزبند با اشاره به اینکه 350 معلم در سال جاری بازنشست شدند، تاکیدکرد: این در حالی است که تنها 34 معلم جدید جذب شد.
رییس اموزش و پرورش آمل با بیان اینکه با کمبود معلم در آمل مواجه هستیم، گفت: 700 ساعت کسری معلم در آمل داریم که با پوشش مدیران و معلمان این کسری تا به حال به نحوی پوشش داده شده است.
وی با اشاره به اینکه منتظر دستورالعمل برای جذب نیروی بیشتر هستیم، اظهار داشت: در 9 ماه   اخیر 7 پروژه توسط خیرین شروع به ساخت شد که 4 پروژه افتتاح و 3 پروژه بزودی افتتاح خواهدشد.
  مرزبند با بیان اینکه 492 مدرسه در آمل فعالیت می کنند، گفت: 63 هزار دانش اموزان در آمل در حال تحصیل هستند که امسال یک هزار و 200 دانش اموز جدید به مدارس وارد شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.