×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باتوجه به تهدیدات اخیر دشمن در رابطه با ناکارآمدی نظام و تضعیف روحیه مردم همه ما وظیفه داریم ابهت پوشالی دشمن را  از بین ببریم

ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دومین جلسه خود را با موضوع تبادل نظر و تصویب کمیته ها و کارگروهای کاری در شهرداری برگزار کرد .

در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: باتوجه به تهدیدات اخیر دشمن در رابطه با ناکارآمدی نظام و تضعیف روحیه مردم ، بنابر برنامه ریزی هایی که در این زمینه انجام شد همه ما وظیفه داریم ابهت پوشالی دشمن را از بین ببریم.
فرماندارآمل در ادامه افزود :برای نمایش اقتدار و عملکرد چهل ساله انقلاب می شود از ظرفیت های پایگاه مقاومت بسیج ـ شورای پایگاه مساجد و شوراها و دهیاران بهره گرفت.
 وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت ادارات ،  سخنرانان ، روحانیون ، امور بانوان و فرهنگیان و دانش آموزان استفاده کرد و در ایام دهه فجر و قبل از آن  پویایی نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت .
امام جمعه و رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان گفت : باتوجه به بیان مطالب از سوی دیگر دوستان تمام جلساتی که در این زمینه گرفته می شود باید بر مبنای ۴۰ ساله پیروزی انقلاب اسلامی لحاظ شود و باید با برنامه ریزی دقیق واستفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان کارهای خوبی صورت بگیرد .
وی در ادامه افزود : آمل در همه مواقع زبانزد خاص و عام بوده و باتوجه به دستاوردهای نظام می توانیم در مراسمات ۶ بهمن و دیگر برنامه هایی که داریم عملکرد نظام را به سمع و نظر مردم برسانیم . و باتوجه به پیشنهاد دوستان در طول ۴۰ روز از ۹ دی برنامه ها را آغاز کنیم  .
وی تجمع سراسری بسیجیان کشور را ابتکاری برای آغاز تبیین عملکرد 40 ساله انقلاب برشمرد و تصریح کرد : باتوجه به اقدامی که از سوی سپاه در برگزاری تجمع بسیجیان در محضر مقام معظم رهبری در ورزشگاه ۱۰۰ هزارنفری آزادی برگزار شد مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زد و با رهبری مدبرانه و مقتدرانه که همه مامدیون ایشان هستیم امید و دلگرمی به جامعه تزریق شد .
جلسه بعدی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آمل  به میزبانی فرمانداری شهرستان برگزار خواهد شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.