×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران :نیروهای مستقر در ساختمان شبکه اتفاقات برق غرب آمل به 40 روستا و حدود40 هزار مشترک در محدوده جاده محمودآباد، بلوار ولایت و ولیسده سرویس دهی می کنند.

قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در حاشیه بهره برداری شبکه اتفاقات برقدر آمل گفت: حدود ۱۱ نفر از نیرو‌های کارآمد در این ساختمان بصورت پیمانکاری مستقر هستند و به ۴۰ روستا و حدود ۴۰ هزار مشترک در محدوده جاده محمودآباد، بلوار ولایت و ولیسده سرویس دهی می‌ کنند.

وی با بیان اینکه قولی‌ هایی تاکنون برای ارتقاء مدیریت شهرستان در امور برق دادیم در حال انجام شدن است افزود: آمل به دو امور شرق و غرب مستقل خواهد شد و بزودی با لطف خداوند متعال و با تعیین ساختاری و انجام مقدمات، امور شرق آمل تا دو ماه دیگر افتتاح می‌شود.

وی یکی از اهداف مهم مستقل شدن امور برق آمل را ارائه خدمات بیشتر بمردم دانست و گفت: انجام اینگونه خدمات و هزینه‌ ها برایمان سرمایه گذاری است و قطعا باحمایت بی دریغ نماینده مردم آمل درمجلس و فرماندار ویژه آمل، همه مسئولین دلگرم‌ تر خواهیم شد تا بتوانیم قدم‌ های بیشتری برداریم.

شهابی از افتتاح پست ۶۳ آمل و پست چلاو که با وزیر نیرو صورت گرفت افزود: کار بسیار بزرگی صورت گرفت تا ۱۵ سال آینده در مرکز شهر آمل هیچ گونه مشکل خاصی نخواهیم داشت.

یوسفیان ملا نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: آمل دارای ۴ شهرک صنعتی است و ۴۶ درصد صنعت مازندران در این شهرستان مستقر است.

وی افزود: تلاش کردیم روستاهایمان را یکی پس از دیگری با گذاشتن ترانس برق تقویت کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.