×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هرکشوری که دارای آموزش و پرورش قوی باشد می تواند رشد و توسعه داشته باشد

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل:هرچیزی را با آموزش می توان تغییر دارد ، هرکشوری که دارای آموزش و پرورش قوی باشدمی تواند رشد و توسعه داشته باشد.

پنجمین جلسه شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان امل در سال ۹۷به ریاست قدرت اله ناییج نژاد معاونت فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دستگاههای عضو پیش از ظهر چهارشنبه چهاردهم شهریورماه در محل فرمانداری برگزار شد.

قدرت اله ناییج نژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل در این جلسه گفت: امروزه اهمیت ورزش و فعالیت های بدنی بر کسی پوشیده نیست و حمایت همه جانبه تمامی دستگاهها در این بخش را طلب میکند.

معاون فرمانداری ویژه آمل در ادامه افزود: هر برنامه ای که باعث شود شور و نشاط در جامعه افزایش پیدا کند مورد حمایت قرار خواهد گرفت و از اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل بابت برنامه ریزی و پیگیری مناسب امور مربوط به ورزش تقدیر می گردد.

در ادامه اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی اخیر بازی های آسیایی جاکارتا در کشور اندونزی بوده که علی شفیعی از شهرستان آمل در قالب تیم ملی والیبال، عنوان قهرمانی مسابقات را دست یافت .

دبیر شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان آمل سپس در خصوص حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران مدال آور و انتظاراتی که ازدستگاههای و نهادهای شهرستان وجود دارد مطالبی را بیان نمود و افزود با توجه به در پیش بودن بازی های پاراآسیایی و حضور ۳ نفر در کاروان جاکارتا از شهرستان آمل نیازمند حمایت ویژه از ورزشکاران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی می باشد.

متولی ورزش شهرستان آمل در ادامه با توجه وسعت و جمعیت شهرستان از اعلام آمادگی اداره ورزش و جوانان آمل جهت استقرار دفتر نمایندگی در بخش دابودشت خبر داد و اشاره کرد که مسیولین بخش و شهر دابودشت براساس توافق قبلی مقدمات استقرار دفتر نمایندگی را فراهم سازند.

رییس اداره ورزش و جوانان آمل سپس افزود: اداره ورزش و جوانان آمل با توجه به آمایش سرزمینی ورزش در بخش های تابعه شهرستان ،آمادگی تشکیل هیات های ورزشی باهماهنگی و همکاری هیاتهای مربوطه استانی و نیز تشکیل شورای ورزشی بخش ها را دارد.

اسماعیل پهلوان در پایان از تلاش های دکتر یوسفیان نماینده مردم شریف شهرستان آمل و حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بابت پیگیری و اختصاص بودجه جهت تکمیل استادیوم ورزشی شهید چمران آمل تقدیر و تشکر نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.