×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری محتکر لوازم خانگی در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 40 میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی احتکار شده از یک کارگاه تولید لوازم خانگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت‌الله آزادی در گفت‌وگو با خبرنگارپایگاه خبری کرات آملی اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر لوازم خانگی در شهرستان آمل شدند.

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان آمل و پلیس اطلاعات پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از محل مورد نظر 523 قلم کالا شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشوئی و .. را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ارزش کالاهای احتکار شده را بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل احتکار کالا پلمب و متهم به احتکار کالا نیز دستگیر شد.

سرهنگ آزادی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌های عمومی است، شهروندان عزیز در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.