×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در دومین روز از هفته دولت طرح شیلاتی پرورش ماهی قزل آلا و چند طرح دیگردرشهرستان آمل با حضور استاندار مازندران به بهره برداری رسید.

کارخانه شالیکوبی در روستای سالارمحله، بهسازی و آسفالت راه روستایی روستای هندوکلا، سردخانه 6 هزار تنی در روستای اجبارکلا، طرح هادی روستای شهنه کلا، مرکز پرورش 400 راسی گوسفند و بهسازی و آسفالت راه روستای وسطی کلا به چنگمیان از مهم ترین این طرح ها بوده است.
همچنین با حضور استاندار مازندران طرح پرورش ماهی سردآبی در روستای نوده هرازپی و پارک محله معلم در بلوار امیرمنفرد نیاکی هم از دیگر طرح هایی بود که افتتاح شد.

محمد اسلامی ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژهای عمرانی و تولیدی در شهرستان آمل  با بیان اینکه از تاکیدات استان رسیدگی به حلقه مفقودی خط تولید است، اظهار داشت: برای ایجاد زنجیره ارزش، به تولید محصولات باید توجه ویژه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه احداث سردخانه مدرن به نوعی یک حلقه مفقودی در خط تولید مازندران است، افزود: سالانه 6.5 میلیون تن انواع محصولات باغی، لبنی، گوشتی و مرغی تولیدی در این استان داریم که رتبه جهانی را به خود اختصاص دادیم.

محمد اسلامی افزود: اختصاص حدود 10 هزار میلیارد تومان از اعتبارات ملی در پنج سال گذشته از دولت تدبیر و امید برای توسعه زیر ساخت های استان، نشان از توجه ویژه و رویکرد جدی دولت برای توسعه همه جانبه این خطه شمال کشور دارد.
وی با بیان اینکه باید در زمینه تکمیل چرخه تولید، بسته بندی و نیز صادرات به صورت کامل و با لحاظ قرار دادن استانداردها و نیاز مشتریان در بازارهای منطقه گام برداشت، گفت: هم اکنون میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان بیش از 6.5 میلیون تن است که باید با توجه به این ظرفیت مهم کشورهای همسایه برای صادرات محصولات استان بهره بگیریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.