×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعتبار ۹ میلیارد ریالی برای احیای بافت‌های فرسوده آمل

بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی آمل با ۹ میلیارد ریال اعتبار احیا می‌شود.

رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل به بهسازی آسفالت در منطقه امت آباد که ازسکونتگاه‌های غیررسمی شهر این شهرستان با ۹ میلیارد ریال اعتبار در مساحتی ۳۳ هزار مترمربع اشاره کرد و گفت: بر‌ای احیای این بافت‌های فرسوده ۲۱۲ تن قیر یارانه‌ای به شهرداری تحویل شد و کار در این منطقه نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: مطالعات انجام شده این شهرستان از بافت‌های تعریف شده در محدوده بازآفرینی ۱۵ درصد و ۴۱۷ هکتار بوده که شامل بافت تاریخی، سکونت گاه‌های غیررسمی و بافت فرسوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل گفت: امت آباد و اسپیاری از سکونت گاه‌های غیررسمی شناسایی شده در آمل است که در اولویت برنامه ریزی قرار گرفتند.

رمضانی از  راه اندازی خانه محله امت آباد با ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، احداث پارک معلولان بیش از ۶ میلیارد ریال و مرکز بهداشت با ۵ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال خبرداد افزود: اقداماتی در زمینه احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری دراین شعهرستان در حال انجام است.

وی به از سرگیری اعطای تسهیلات مشارکت ساخت به ازای هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون به بیش از ۳۰۰ متقاضی در محلات مختلف بافت ناکارآمد، تسهیلات تعلق گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.