×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی درشهرستان آمل

رییس اداره ورزش و جوانان آمل از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی درشهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،اسماعیل پهلوان در سومین جلسه شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان آمل اظهارداشت:در نظر داریم بمناسبت گرامیداشت شهدای گرانقدر ششم بهمن و با نظر موافق فرمانداری ویژه شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در شهر آمل برگزار نماییم.

اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش و جوانان آمل در این جلسه در خصوص اخلاق ورزشی و گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای گفت:پهلوانی قله ورزش است و بیش از هر زمان دیگری به ارزش های محوری، پیوست های فرهنگی و فرهنگ پهلوانی نیاز داریم.
دبیر شورای توسعه ورزش همگانی شهرستان آمل با بیان این که برد و مدال و قهرمانی خوب است اما یک پله برای رسیدن به قله است، وی تصریح کرد: قله ورزش همان مرام و مسلک پهلوانی است که باید در عمل به آن دست پیدا کنیم. وی با بیان این که پهلوانی با نام مولا علی (ع) گره خورده است، افزود: پهلوان کسی است که ویژگی های اخلاقی را در عمل به کار ببندد وی درادامه : توقع و انتظار از جامعه ورزش برای پاسداشت فرهنگ پهلوانی خیلی بیشتر از اینهاست. گاهی در هیاهوی ورزش یادمان می رود که اصل و ذات ورزش برای چیست و چه انتظاراتی از ورزش کردن .
وی سپس از آمادگی شهرستان امل جهت برگزاری همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی صبح و نشاط خبرداد و افزود: این همایش بمناسبت گرامیداشت شهدای گرانقدر ششم بهمن سال ۶۰ شهرستان آمل برگزار خواهد شد که جهت اجرایی شدن و اختصاص سهمیه مبنی بر پخش مستقیم شبکه۳ تلویزیونی نیازمند اعلام آمادگی کتبی توسط فرمانداری ویژه شهرستان بعنوان ریاست شورای توسعه ورزش همگانی آمل به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران می باشد.
پهلوان تصریح کرد: با برگزاری همایش پیاده روی ضمن فراهم نمودن روز پرنشاط و مفرح برای همشهریان ، فرصتی مناسب فراهم خواهدشد تا ورزش بیش از گذشته در سبد خانوار شهروندان نهادینه و همچنین یاد و خاطره شهدای گرانقدر حماسه ششم بهمن آمل گرامی داشته شود./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.