×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان آمل خواستار برخورد قضایی با مغازه دارانی شد که لباس های خلاف عرف جامعه می فروشند.

سرهنگ بهروز عیسی زاده، فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج شهرستان امل در جلسه شورای فرهنگی که در دادگستری آمل برگزار شد با بیان اینکه سبک زندگی ایرانی اسلامی همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: سبک زندگی عفیفانه از سال گذشته در برنامه های فرهنگی سپاه قرار گرفت و قریب به 17 وزارتخانه در خصوص حجاب و عفاف دخیل هستند.
وی با اشاره به اینکه رعایت حجاب اولیه در ادارات آمل جدی گرفته شود، اظهار داشت: ادارات سطح شهر آمل برای آموزش زندگی ایرانی اسلامی و عفیفانه برنامه ای نداشتند که گسترش این مهم به جد در سطح شهر احساس می شود.
سرهنگ عیسی زاده با تاکید بر اینکه امل از لحاظ بدپوششی و بدحجابی در مقام اول مازندران است، افزود: شهرهای ساحلی مسافرپذیر هستند اما براساس کار کارشناسی و پژوهشی که سال گذشته صورت گرفت 85 درصد بدپوششان سطح شهر آملی هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان امل با بیان اینکه با وجود وضعیت حجاب در سطح شهر آمل قدم زدن سخت شده است، ادامه داد: هوش معنوی جامعه در زمینه حجاب ضعیف است و مردم در خصوص اندازه حجاب نمی دانند.
وی با اشاره به اینکه نبود عفت و زندگی عفیفانه در شهر باعث افزایش طلاق در آمل شده است، اظهار داشت: جامعه باید از اثرات بد بدحجابی و بدپوششی آگاه شود.
این مسول با گله از اینکه چرا در تلویزیون و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر آمل تبلیغ حجاب نمی شود، تاکید کرد: شهرداری و شورا در این زمینه اقدامات بیشتری انجام دهد.

در ادامه این جلسه رئیس دادگستری آمل با بیان اینکه در این شهرستان راه اندازی برخی دادگاه لازم است، بیان کرد: با توجه به انباشتگی پرونده زیاد هم اکنون  170 شعبه حقوقی وجود دارد که به رسیدگی آنها پرداخته می‌شود.

رضا حضرتی با تاکید بر اینکه ایجاد سلامت فرهنگی و آموزش کاهش آسیب های اجتماعی حجم کار دستگاه قضایی را کمتر و کنترل مس کند، گفت: با وجود این حجم پرونده به جای بکارگیری 66 قاضی، 43 قاضی به کار رسیدگی پرونده و قضاوت می ‌پردازند.

وی افزود: اکثر طلاق‌های توافقی در دادگاه ها در امر ارتباط است که به مساله هر دو طرف بر می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز گفت: امسال دو واقعه مهم چون برگزاری کنگره ملی میرقوام الدین مرعشی، همایش حماسه اسلامی ششم بهمن را با هماهنگی اعضای شورای فرهنگ عمومی دستور کار داریم.

امیر امیرنیا یادآور شد: همچنین رسیدگی به واگذاری تولیت میربزرگ، تنظیم سیستم صوتی سطح شهر، ساماندهی گلزار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و المان مشاهیر و مفاخر آمل از دیگر برنامه های این شورا است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.