×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دفن کننده افکار سردار سلیمانی نباشیم

زمان و روز ها  از پی هم می گذرند وانسانهای بزرگی؛ دراین دریای زمان رشد می کنند و می بالند وببار می نشینند و شکوفه می دهند وآنچنان اثر بخش  میگردند که چون از میان ملت هارخت بربندند عالمی را به سون وشون  وادار میکنند و آسمان را ابری از غم می پوشانندو  همه جا باران اشک چون سیل می بارند .

شهید سردار قاسم سلیمانی چکیده ارزشهای ملی و دینی تاریخ ما بود.

 او پهلوان بود و آئین پهلوانی و فتوت را از متن شاهنامه و عمق اساطیر به روزگار معاصر کشید. پهلوان دلیر و نستوه است اما بعلاوه مرد خرد و چاره و سیاست است و نیز اهل راز و نیایش و خلوت.

او ابرمرد دوران ما بود، اما چهره و رفتارش به عاشقان و شاعران بیشتر می‌مانست تا به جنگاوران.

او مطرح ترین و فعال ترین چهره بین المللی انقلاب اسلامی بود و این افتخار را یافت که مستقیما توسط خود آمریکایی ها به شهادت رسید. همین دو ویژگی کافی است که به کلیه اقدامات مربوط به تکریم و تشییع و توصیف او را جهت بدهد.

اکنون آنچه اهمیت دارد شناخت ما از تمامی ابعاد زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی وبالطبع شناساندن وی به جامعه جهانی می باشد.

نگذاریم با تشیع وخاکسپاری، سردار سلیمانی به تاریخ بپیوندد.

همه ما میدانیم که سردار فردی با طرز فکری بالاتر از تمام جناح های سیاسی بود .هرچند به نظر مرد سیاست نمیامد.

در شناختن مشی وخط سیاسی سردار همین بس که افراد مختلف از جناحهای گوناگون با ارسال پیام تسلیت ابراز همدردی کردند.

از چپ وراست گرفته تا سلطنت طلب و حتی مخالفان خارجی جمهوری اسلامی چون سردار شهید قاسم سلیمانی سرباز واقعی وطن وجانفدای رهبرش بود.

نکته بعدی در شناخت منش سردار دوری آن شهید از اطراط گری بود بطوریکه رفتار سردار اعتدال گونه ومیانه بود که بیشتر افراد را به خود جذب مینمود.سرباز واقعی ولایت که در ادای وظیفه نسبت به توصیه مقام معظم رهبری جذب حداکثری ودفع حداقلی داشت.تجلی عینی ایه اشداء علی الکفار ورحما بینهم بود.

او در دوره ای ثابت کرد که تنها راه موجود در شرایط کنونی جهان، سر خم کردن نیست که همه سران نظامی و سیاسی جهان باور داشتند نمی توان در مقابل این قدرت ها ایستاد و ما مجبور به همراهی با مستکبران هستیم. او عامل اصلی تغییر_معادله از ذلت به عزت و بعبارتی مجری ارزش‌هایی بود که امام گفته بود.

بعلاوه او یک مربی بزرگ بود. او اینک هزاران جوان شیردل آماده جهاد را از کشورهای مختلف تربیت کرده و آیا این حجم کار به جز برکت برای یک نفر معنای دیگری دارد؟!

نکته مهم وآخر اینکه حال که صحبت از گرفتن انتقام می باشد یادمان نرود که نباید به بهانه انتقام بی گدار به آب بزنیم وبدانیم که سردار دلها فردی بود به شدت تیزهوش و زیرک  با شم نظامی بالا که دشمنان در مقابل این همه هوشمندی سردار سر تعظیم خم نمودند وبه گفته بیشتر دشمنان جزو ده نفر ار نظامیان برتر دنیا بود .

پس لازم است که سردارگونه به پیش برویم وهیمنه پوشالی دشمن را از بین ببریم.

پس بیاییم حاج قاسم واقعی را روایت کنیم وبا نشر افکار و رفتار سردار سلیمانی موجبات تکثر اندیشه اش باشیم.

نگذاریم با تشییع وتدفین سردار یاد ونامش به فراموشی سپرده شود.

باید به دنیا بفهمانیم تا دنیا دنیاتس سلیمانی زنده است.

در پایان سردار عزیز این نقاشی فرزند هشت ساله خود را  تقدیم میکنم به روح بلندت تا بگویم بنده حقیر خودم را مسئول این میدانم تا نگذارم پرچمی که برافراشتی بر زمین بماند وفرزندانم را در همین راه تربیت خواهم نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.