×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آماده باش ۵ ایستگاه آتش‌نشانی آمل برای چهارشنبه سوری

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: با توجه به فرا رسیدن شب چهارشنبه آخر سال، ۵۸ مامور سازمان آتش نشانی در ۵ ایستگاه شهر آمل در حالت آماده باش کامل هستند.

کرات آملی؛روح الله اسماعیلی با اشاره به برگزاری آیین چهارشنبه سوری توسط مردم در آخرین چهارشنبه هر سال، از احتمال وقوع حوادث ناشی از آتش سوزی در این شب خبر داد.

وی افزود: به همین جهت از سوی سازمان آتش‌نشانی و واحد پیشگیری، گشت‌های ویژه‌ی خودرویی در سطح شهر داریم که ایمنی محل برپا کردن آتش در جاهای شلوغ و پر تردد را بررسی خواهند کرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در برگزاری این آیین، بیشترین قشر آسیب پذیر، جوانان و نوجوانان هستند که در این راستا سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با توجه به رسالت خود، موضوع ایمنی و پیش‌گیری از حوادث آخر سال را با جدیت دنبال می‌کند.

وی بر لزوم آگاه کردن نوجوانان و جوانان از خطرات مواد منفجره تاکید کرد و افزود: به همین منظور ماموران سازمان آتش‌نشانی با حضور در مدارس، ضمن توزیع بروشورهایی در مورد خطرات مواد منفجره با دانش‌آموزان صحبت می کنند و در زمان بازدید دانش آموزان از ایستگاه‌های آتش نشانی، رعایت موارد ایمنی را توضیح می دهند.

اسماعیلی همچنین از هماهنگی با نهادهایی چون اورژانس و نیروی انتظامی خبر داد و تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در روزهای آخر سال به خصوص در برگزاری آیین چهارشنبه سوری، مراقب اطفال و کودکان خود باشند و آنها را هیچگاه تنها نگذارند.

وی با تاکید بر این که والدین باید خطرات استفاده از مواد منفجره را به فرزندان خود گوشزد کنند ادامه داد: چهارشنبه سوری ریشه در فرهنگ عمیق ما ایرانی ها دارد و از ویژگی های بارز آن احترام به همه اقشار بویژه سالمندان و اقشار آسیب پذیر است و نباید از فرهنگ احترام و ایمنی دور شد.

اسماعیلی در آخر با آرزوی سلامتی برای همه اقشار آمادگی آتش نشانی برای کمک همه جانبه به شهروندان عزیز آملی را نشان از نوع دوستی این لباس دانست و از شهروندان خواست با پرسنل ایمنی و سلامتی کمال همکاری را برای حفظ شهری ایمن و سبز داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.