×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح بخش دیالیز بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل

بخش دیالیز بیمارستان فوق تخصصی شمال آمل با حضور دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزیربهداشت و درمان و آموزش وپزشکی، افتتاح شد.

کرات آملی؛رییس بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی شمال آمل در مراسم افتتاح این بخش گفت:بخش جدید دیالیز این بیمارستان با ۲۰ تخت مجهز وبا دستگاه‌های استاندارد دیالیز با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان تجهیز وراه اندازی شد.

دکتر ابراهیم قاسمی افزود: فضای ساختمانی ومعماری بخش دیالیزبیمارستان شمال آمل متناسب با شرایط روحی بیماران خاص طراحی ومعماری شده که درمدت زمانی که این بیماران برای دیالیز بر روی تخت‌ها بستری هستند، جذابت داشته باشد.

وی ادامه داد: هیات مدیره وسرمایه گذاران بیمارستان شمال امل با اعتقاد به انجام رسالت اجتماعی درقبال شهروندان این شهر و با توجه به نیاز مبرم شهرستان به افزایش تخت‌های دیالیز، دربیمارستان شمال به اضافه کردن بخش دیالیز درساختمان جدید این بیمارستان اقدام کردند.

در ادامه ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح در جمع خبرنگاران گفت: این تخت‌ها شامل تخت‌های جدید است که معاونت درمان وزارت بهداشت در برنامه توزیعی در کل کشور ایجاد کرده یا در برنامه دارد.

وی افزود: بیشتر تخت‌های بهره برداری شده و یا در حال افتتاح از محل اعتبارهای ملی و نیز مشارکت بخش خصوصی بوده است.

معاون آموزشی وزیربهداشت با اشاره به اینکه بخش خصوصی در حوزه درمان به خوبی ورود کرده وکمک‌های خوبی نیز به این بخش داشته است، گفت: البته خدمات خیران در حوزه سلامت به خصوص برای بیماران خاص واقعا قابل تقدیر است.

باقری فرد اضافه کرد: راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال با مشارکت کامل و سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده که انصافا ارزشمند است.

وی ادامه داد: اینکه در یک بیمارستان خصوصی، ارائه خدمات به بیماران خاص با تعرفه دولتی انجام شود، در کشور کم سابقه بوده و خوشحالیم که این امر در شهر آمل انجام شد.

باقری فرد افزود: البته در شهرستان آمل که فقط بیمارستان امام رضا(ع) این شهر برای ارائه خدمات به بیماران دیالیزی است، جوابگو نیست و حضور خیرینی که در حوزه سلامت ورود پیدا می‌کنند، جای قدردانی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.