×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان عملیات میدان هزار سنگر آمل در آستانه سال نو

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به عملیات عمرانی میدان هزار سنگر آمل گفت: این میدان برای تردد مسافران نوروزی آماده شده است.

کرات آملی،معاون عمرانی استاندار مازندران در حاشیه بازدید از میدان در حال ساخت هزار سنگر آمل گفت: عملیات عمرانی میدان همچنان در حال اجرا است.

رضا علیخانی ادامه داد: این میدان مهم مازندران برای تعطیلات نوروز آماده سازی شده است و مشکلی برای تردد مسافران وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه پس از اجرای تقاطع غیر هم سطح میدان هزار سنگر و ساخت پل روگذر از جاده هراز به سمت محمودآباد ضرورت داشت تا اشکال هندسی میدان به روز و بر اساس نیاز ترافیکی طراحی شود، گفت: میدان هم اکنون زیر بار ترافیکی قرار دارد و تردد خودرو‌های درون استانی از این میدان در جریان است.

معاون عمرانی استاندار مازندران از تصمیم گیری میدان هزار سنگر آمل در شورای ترافیک استان خبر داد و افزود: برخی از موضوعات عمرانی این میدان در جلسات استانی توسط کارشناسان و مسئولین مطرح شد که در طراحی نیز لحاظ شد.

علیخانی با بیان اینکه برخی از اشکالات جزعی نیز در اجرای میدان دیده شده است که برای برطرف کردن آن‌ها دستورات لازم داده شد، گفت: فضا سازی و توجه به سیما و منظر میدان نیز از دیگر مواردی است که در اجرای آن لحاظ خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.