×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده سپاه کربلای مازندران خبرداد؛ساخت و تحویل ۱۱۰۰ خانه برای نیازمندان بسیج سازندگی مازندران تا پایان امسال

فرمانده سپاه کربلای مازندران از ساخت هزار و ۱۰۰ خانه برای نیازمندان استان و تحویل تا پایان امسال به مددجویان واجد شرایط خبر داد.

کرات آملی/ سیاوش مسلمی در مراسم افتتاح مسکن مددجویان روستای زاغده شهرستان آمل از بهره برداری همزمان ۴ واحد دیگر از خانه محرومین به ارزش ۲ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

فرماندهی سپاه کربلا مازندران با تقدیر از همه مجموعه دست اندرکار که در این امر خیر، بسیج سازندگی سپاه استان را یاری کرده اند گفت: از مجموع ۱۵ واحد مسکن مددجویی که در شهرستان آمل بعنوان تعهدات بسیج سازندگی سپاه کربلا بوده بعد از افتتاح این پروژه در روستای زاغده ۴ واحد مسکونی دیگر از خانه محرومین به ارزش ۲ میلیارد تومان رادر روستاهای این شهرستان به نیازمندان تحویل خواهیم داد.

وی با اظهار امیدواری از محرومیت زدایی جامعه اذعان داشت: امیدواریم باوحدت رویه بین دستگاههای اجرایی، با این اقدام خدا پسندانه تا پایان سال ۱۴۰۲ امسال ۴۰ خانه مددجویی در شهرستان آمل به بهره برداری برسد.

به گفته سیاوش مسلمی: قراراست بسیج سازندگی مازندران طبق تفاهم نامه هایی که بامجموعه کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن منعقد کرد تا پایان امسال هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی دیگر را به نیازمندان استان تحویل دهد.

فرمانده سپاه کربلا همچنین بیان داشت: در سالی که گذشت ۳۰۰ مسکن مددجویی را در مناسبتهای مختلف به خدمت نیازمندان قرار دادیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.