×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 رژیم صهونیستی در دنیا ازمحبوبیت افتاده و منفوریت اش درحال افزایش است

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیرو‌های مسلح:رژیم صهونیستی درسرزمین‌های اشغالی ودر کشور‌های دیگر ازمحبوبیت افتاده و برمنفوریت این رژیم درحال افزودن است.

کرات آملی؛سردار محمد مهدی‌نژاد در سخنرانی روز قدس در جمع پرشور مردم شهرستان آمل با اشاره به اینکه از قدرت آمریکا سال به سال کاسته می‌شود، بیان کرد: با این نشانه‌ها و وعده‌های الهی نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا نزدیک می‌شود و همانطور در آیه‌های قرآنی آمده سرنگونی اسرائیل حتمی است از این رو مؤمنان باید برعلیه رژیم صهیونیستی بایستند و به مقاومت بپردازند.

مهدی‌نژاد با بیان اینکه در امر سیاسی نیز آمریکا دیگر جایگاه خاصی در دنیا ندارد زیرا اگر قدرت داشت می‌توانست مسئله هسته‌ای ایران را مطابق میل خود حل کند، عنوان کرد: آمریکا در مسئله اوکراین هم قدرت چندانی نداشت تا بتواند آن را به نفع خود حل کند و ناتو را توسعه دهد.

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد رژیم صهیونیستی طمع حاکمیت بر دنیا را داشته باشد زیرا رژیم رو به افول نمی‌تواند برای دنیا تعیین تکلیف کند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروزه نشانه‌های فراوانی بر نابودی و افول آمریکا و اسرائیل وجود دارد در حالی‌که ابربدهکار جهان آمریکا با ۳۲ تریلیون دلار اعلام شده که بیش از ۷ تریلیون به کشورهای خارجی و مابقی به بخش خصوصی داخل کشورش بدهکار است.

وی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روز قدس، روز حیات اسلام و روز حکومت اسلامی است، گفت: این روز، روزی است که پرچم جمهوری اسلامی در سراسر جهان اسلام برافراشته شود.

مهدی‌نژاد برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر دنیا را نشانه نفوذ شعار و فرهنگ اسلام بر سراسر جهان دانست و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از ابتدا تا به امروز مانع برگزاری روز قدس بوده و امام راحل (ره) از همان روز اول به درستی تشخیص دادند که محور اول اسلام، قدس و فلسطین است.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه هر یک از ما هم رسالت ملی و هم رسالت انقلابی داریم تا واقعیت‌های قدس شریف را بیان کنیم، تصریح کرد: آخرین جنایت رژیم صهیونیستی به مردم در مسجدالاقصی ثبت شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.